Bedankt allen

!
Idd, wat je afschrijft is heel triest, zie voor voorbeelden op bv gaspedaal.nl. Bijna allemaal dealer auto's. .. Vanaf 16K te koop (connect edition). Nieuw rijklaar rond de 26K! Dat is echt niet leuk

. Dit is de markt, kan de dealer aan de ene kant ook niets aan doen. ... Maar ik zit niet voor niets aan de tafel binnen een jaar.... Dus had wel iets van coulance verwacht cq een oplossing en geen afwachtende houding.
Ik vind het erg slecht en triest dat er niet naar een bevredigend oplossing gezocht is. Dit neem ik met name Nissan Nederland kwalijk. Voor mij persoonlijk nog erger dan de ellende met de auto. Zo ga je niet met mensen cq klanten om.
Het is helaas niet alleen deze specifieke Pulsar. De stoelhoogtever
stelling is een bekend probleem, hebben meerdere Pulsar's. Ook bv de leenauto die ik mee gehad heb. Ook de rammels en kraakjes zijn niet specifiek. Heb ook 3000km met een splinternieuwe x-trail gereden. Kon mijn oren niet geloven. Misschien heb ik de lat te hoog liggen

. Misschien verwacht ik Bentley kwaliteit voor 25K...

?
Ook zijn er al bij meer Pulsar's het raamrubber aan de bovenkant opnieuw gekit..... Tja, waar ligt het aan? De bemoeienis van Renault? Dat de auto in Spanje in elkaar geschroefd is? Wat te goedkope materialen....? Zeg het maar.
Ik heb nog niet gekeken of de auto op de dealersite te koop staat. Verwacht van niet. Auto gaat waarschijnlijk eerst naar België. Ik hoop niet dat dit ding ooit bij een nieuwe eigenaar terecht komt.
Ik kan het ook niet bevatten hoe de dealer ermee omgegaan is. Ik vind mij zelf een goede klant. Ik koop gemiddeld binnen twee jaar een nieuwe/andere auto. Ook mijn vrouw, ouders, schoonouders, schoonzussen zijn hier klant. Of beter gezegd, waren hier klant. Zijn allemaal via mij hier klant geworden, ben een goede ambassadeur geweest. Al zeg ik het zelf, ik ben wel een goede onderhandelaar (dat is mijn werk) dus ze hebben misschien niet veel aan mij verdiend. Maar dat hoeft ook niet

. Dit geintje kost hen meer. En ik geloof dat ze dit zelf nog niet inzien....
Dit is nu mijn 8e Volvo....en ook Volvo is niet heilig

. Maar wat een genot om mee te rijden. Wat een wegligging, de rechtuit stabiliteit is subliem, wat zit het mooi in elkaar, wat een fijn stuurgedrag en intuïtief te bedienen. Wat een geluid uit de speakers en niet te vergeten, wat een fijne stoelen! En dan met het nieuwe 2.0 Volvo blok erin, stuk beter dan de Ford 1.6 van voorheen. Voor maar ietsepietsie meer geld tov een bv Pulsar.... Ik kan alleen mezelf de schuld geven dat ik drie jaar geleden een i30 gekocht heb en later de Pulsar.
Veel forummers hier zijn Nissan idolaat in hart en nieren. En uiteraard respecteer ik dit (maar ga voor de gein toch eens met een Volvo rijden). Een ieder moet doen waar hjj/zij zich lekker en goed bij voelt. Geniet van jullie auto's en projecten! Ik ben even klaar met Nissan, de dealer en importeur.
Bedankt voor de steun mannen

.