Bedankt heren :).
Zoals in mijn vorige bericht geschreven was ik een weekje uit de lucht. Was met vrouw, kinderen, hond en de Pulsar naar Italië om te skiën. Was erg benieuwd of alles in de Pulsar paste, hoe de auto zich zou gedragen met de skibox en volle bepakking en hoe de 1.2 het eraf zou brengen in de bergen.
Op alle punten is de Pulsar geslaagd :applaus:! En dan niet omdat het mijn autootje is.
Voor diegene die het leuk vinden;
Ik de kofferbak ging zo'n harde grootste maat samsonite koffer (rechtop gezet, evenwijdig schuin met de achterbank om zo de minste ruimte te verliezen), 2 grote sporttassen, mijn fototas, zo'n big-shopper boodschappenta
s, slaapzak, de bench (voor de hond :P), wat jassen, wat losse troep en uiteraard de hoedenplank op z'n plek.
In de skibox, 4 paar volwassen ski's en stokken, 4 paar ski schoenen, 4 helmen, de bergschoenen, de sneeuwkettinge
n, nog een slaapzak en wat matten om in het huis de natte zooi op te zetten.
Al met al een volle bak! Het leek wel of dat er een schroefset onder de auto zat, was een mooi stukje lager geworden.
Uiteraard heeft dit alles zijn uitwerking op het rijgedrag, maar dit viel ontzettend mee! Was echt versteld hoe het motortje presteerde, soms bij een lange heuvel in Duitsland of op de Brenner even terug naar de 5e versnelling maar dan ging hij ook weer lekker de heuvel op (niet op topsnelheid uiteraard). Het bochtengedrag was ook erg goed, de vering hield zich erg goed met al dit extra gewicht en ook mede door de 17" velgen en de winterbanden keuze.
Maar één nadeel aan de Pulsar, de relatief kleine benzinetank van 46 liter.
Met 10,5 uur was ik op de plek van bestemming >:D. Vandaag terug gekomen, erg druk en er 13 uur over gedaan.
Deze foto heb ik vorige week zondagochtend gemaakt, ik zal er morgen nog wel wat vakantiekiekje
s op gooien.