Even wat stof van dit topic blazen, een kleine update:
Ondertussen heeft de Pulsar ruim 23.000km gereden. Vorige week heeft de auto zijn eerste beurt gehad (20k beurt).
Op zich rijdt de auto goed, maar er zijn wel een paar kleine dingen;
- de stoelhoogtever
stelling werkt niet helemaal lekker. Je trekt aan de hendel om de stoel omhoog te doen, dit gaat bv 2x goed en bij de derde 'trek', trek je de hendel er als het ware doorheen zonder dat de stoel omhoog gaat. Komt een nieuw mechanisme in.
- ook zit de stoel niet meer zo lekker als de eerste 10.000km.....

- de deurhendel aan de rechterkant ging erg stroef, is gesmeerd.
- er zit nu sinds een paar weken een irritante resonantie in/achter het dashboard, het komt links van het stuur vandaan (hoewel dit vaak lastig te lokaliseren is). Eerst hoorde ik het alleen 's middags (alsof het met de warmte te maken had) maar nu hoor ik het ook 's ochtends wanneer ik na het werk rijd. Het is er niet steeds, je kan het niet 'oproepen' (door op slecht wegdek bijvoorbeeld). Dus erg lastig. Tijdens de beurt hebben ze uiteraard niets gehoord, dus vorige maar een stukje snelweg gereden met een monteur. Hij schrok hoe hard het klinkt. Wanneer de stoel wordt gemaakt gaat ook het dashboard er (gedeeltelijk) uit om te kijken wat er los zit/resoneert. Ze denken aan een schroef of iets met de kachelbuizen. Wordt vervolgd.
Het zijn maar kleine dingen, maar ik vind dit verschrikkelij
k irritant

.
De auto was wel gewassen na de beurt, dus dat is netjes.
Ik rijd ook nog steeds met de winterbanden onder auto. Bevalt ook erg goed.
Verbruik is nog steeds heel netjes, tussen de 1 op 17 en 1 op 18 per tank. (tijdens de vakantie uiteraard onzuiniger).
Wordt vervolgd. ...