Goed...., eindelijk een update.
Excuses dat dit zo lang heeft geduurd, maar dit had oa te maken met de verdere afwikkeling.
Het probleem van de resonantie is nog steeds NIET opgelost, daarnaast zijn er nog ruim een hand vol andere problemen die niet opgelost zijn (stoelhoogtever
stelling werkt niet goed, stoel maakt ook een 'knak' geluid wanneer je eringaat zitten, de rammels en kraakje vanuit het dashboard, de middenarmsteun rammelt/knakt, automatisch dimmende binnenspiegel wordt ook overdag wel eens donker, etc.)...

Herwers heeft mij gevraagd om zelf eens een boze mail te schrijven naar Nissan NL. Ok, niet mijn taak, maar ik wil er ook alles aan doen om het opgelost te krijgen. Ik heb de hele situatie uitgelegd en mijn ongenoegen geuit. Dat ik dit alles zeer ondermaats vind, dat ik het zat ben en dat er een oplossing moet komen. Binnen acht dagen zou er antwoord komen, maar naar 3 weken nog niets.... Wat slecht

! ! Nog maar een mail geschreven, weer fysiek naar Herwers en ja hoor, nu wel reactie. Maar geen antwoorden op mijn vragen, dus geen oplossing. Mijn frustratie was inmiddels omgetoverd naar verdriet en woede

. Ondertussen was dit ook bij Herwers doorgedrongen.
Herwers/Nissan wilde dat de auto naar België zou gaan (soort van technocentrum voor probleem gevallen) maar hier heb ik totaal geen zin in. Weer de auto lang missen, wat gaan ze ermee doen, wie rijdt er rond met de auto en waar wordt dat ding neergezet.... In mijn ogen heeft Herwers/Nissan lang genoeg de tijd gehad om dit fatsoenlijk op te lossen.
Dus wat nu....? Inruilen dan maar.... Hier begint deel 4 van alle ellende. Die Pulsar's zijn geen drol waard. Bijna de helft mag je afschrijven na een jaar. Echt ongelooflijk en triest. Ook de bezochte vreemd merkdealers vonden dit ook erg veel/vreemd. Ook bij Herwers, mijn eigen dealer, helaas onevenredig veel moeten afschrijven terwijl ik toch wel verwacht had om een stukje genoegdoening of service te krijgen. Maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Uiteindelijk mijn verlies maar genomen en via Herwers maar weer terug naar mijn oude liefde en heb een Volvo V40 gekocht. Ivm de inruil is deze deal via Herwers verlopen. Maar ook hierin voel ik mij weer aardig genaaid.
Ik ben dit alles niet gewend van Herwers.
Kortom, de problemen zijn begonnen bij kilometerstand 17.000. Stand op het moment van inruil, 46.000. Bijna 30.000 kilometer met ellende rond gereden. Auto was bij inruil 13 maanden oud. Geen oplossingen voordeel problemen. Mer dan 30 dagen in de garage gestaan. Slechte/geen service van Nissan Nederland en ook zeer ontevreden hoe het bij Herwers gelopen is, met name aan de verkoopkant om tot een oplossing te komen die ook voor mij naar tevredenheid is. Maar nee, er is letterlijk gezegd dat zij op de transactie geen verlies mochten lijden. Dus de klant die een probleem auto heeft mag wel een bak afschrijven plus een zak vol geld meenemen omdat hij 'noodgedwongen' wat anders wil/moet......? Ik kan het nog steeds niet bevatten.
Wanneer ik zo met mijn klanten om ga houd ik geen klant meer over.
Jongens, het ga jullie goed!! Bedankt voor de gezelligheid, tips en tics. Ik ga van mijn Volvo genieten.