Hallo CarpeDiem,
Nogmaals gefeliciteerd met de Pulsar. Ik heb nu bijna 12.000km gereden met de Pulsar. Grote voordelen zijn het comfort/wegligging, stilte in de auto, de ruimte op de achterbank en ook de bagageruimte is toch wel redelijk ruim. Ik heb geen organizer in de bagageruimte, was op het moment dat ik de auto kocht in Nederland niet leverbaar (nu wel....?).
Mijn rijstijl is heel rustig. Rustig optrekken, snel doorschakelen en anticiperend rijden. Op de autobaan rijd ik rond de 110 en ik rijd niet veel in de stad. Gemiddeld rijd ik rond de 150 kilometer per dag. Van mijn huis naar het werk en weer terug. In het weekend rijd ik wat harder, 120-130.
Vandaag op de terugweg van werk naar huis gaf de boordcomputer aan het einde van de rit 4.8 gemiddeld aan (over deze rit alleen). Daadwerkelijk gemeten rijd ik rond de 1 op 18 met deze rijstijl (het nieuwe rijden ::)). Een tijdje geleden heb ik een tank wat harder gereden en kwam toen uit op rond de 1 op 15. Nog steeds netjes maar geen tijdwinst. Dus ik doe het door de weeks (in de spits) maar weer lekker rustig aan. Ik heb geen files, dat scheelt ook weer een hoop, maar ik rijd wel op winterbanden :o.
Verder geen kinderziektes tegen gekomen.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Pulsar.