Eindelijk, na 'lang' wachten is afgelopen vrijdag de Pulsar binnen gekomen bij Herwers :applaus:.
Vrijdag eind van de middag belde Herwers dat de auto binnen was en vroeg mij om zaterdagochten
d langs te komen om de auto te bekijken, de laatste dingen door te nemen (welke winterbanden e.d.) en de datum van de aflevering in te plannen.
Na een nachtje slecht slapen (;D ;D) conform afspraak om 9 uur in de showroom samen met mijn vrouw. Eerst maar even een kop koffie gedronken en toen buiten de auto bekeken. Hij stond er lekker bevroren bij :P. De binnenkant nog helemaal in het plastic verpakt. Super blij mee. Ik vind het een super gave auto! Hahahaha. Snel weer naar binnen om te kijken wanneer de auto klaar kan zijn. Dat viel helaas een beetje tegen. Ze hebben het verschrikkelij
k druk en veel nieuwe auto's verkocht. Op zich helemaal goed natuurlijk maar beetje jammer voor mij. Eerste week februari kon de auto pas klaar zijn :(. Dan zit ik voor mijn werk in het buitenland, dus maar eind die week in laten plannen. Zaterdag 7 februari dus pas ophalen. Ach, het moet ook geen haast werk worden en elke kilometer die ik met huidige auto rijd zijn relatief goedkope kilometers.
Dus nog even geduld. Ondertussen vermaak ik mij hier prima op het forum en op het forum van de Micra fanclub. Ik vind het heerlijk om de topic te lezen wat er allemaal aan de auto's wordt gedaan qua restauratie, opknappen, tuning en andere verbeteringen/aanpassingen :applaus:. Respect hiervoor!
(Een definitief NCN lidmaatschap neem ik in overweging)
Wat foto's bij het verhaaltje;

Groetjes,
Tarantino