Zo staat het in kleur
Ziet er goed uit, ik had al even gekeken naar je auto nav. je eerdere reactie op die vraag. De auto die ik nu op het oog heb ziet er overigens wat dat betreft beter uit en heeft overigens dezelfde kleur. Misschien verwijder ik de folie ook wel maar laat ik de huid van de beer niet verkopen voor hij geschoten is.
Voor ik mijn auto kocht deed de achterruitenwi sser het ook niet. Schijnt dat die dingen nog wel eens stuk willen gaan als de ruitenwisser vastgevroren zit.
Kun je de pookknop niet de andere kant op draaien, zodat je hem vast draait? Ik denk trouwens dat de rubber knop gedraaid op de moer zit.
Kan je eens wat foto's maken van de achterklep?
Hoe heb je het opgelost met die ruitenwisser? De pookknop zit of vast en dan dus een kwartslag verkeerd of hij draait los, kan ook goed zijn dat de knop verdraaid is op de moer, goed gedachte. Lijkt me sowieso geen echt probleem, ik denk dat ik (erg weinig ervaring met zelf sleutelen aan auto's maar niet gruwelijk onhandig oid) dat wel voor elkaar krijg.
Foto van de achterklep kan ik maken maar dat zal dan pas bij de 2e proefrit zijn. Er is overigens weinig aan te zien, ziet er prima uit, sloot ook goed en ging probleemloos open en dicht. Hij ligt alleen iets dieper dan de plaatdelen eromheen. Niet scheef oid. Vandaar dat ik me afvroeg of de klep misschien te stellen is?
Ik zal overigens ook nog even checken voor lekkages achterin, ik wil daar toch nog even kijken naar reservewiel en eventueel schadeherstel. Als ik daar geen sporen van kan vinden heb ik er wel vertrouwen in.
Waar zit trouwens het gereedschap bij een Primera? Bij een eerdere exemplaar kon ik alleen de krik vinden maar geen gereedschap voor bandenwissel ed. (de verkoper ook niet dus het was er gewoon niet). Dan kan ik dat ook nog even checken. Liever nu dan een keer om 3.00 s'nachts in de stromende regen