Nou het is allemaal goed afgelopen maar ik had dus tot 4x toe panne met de TP10.
#1 thuis om 8.00 nooit starten dat ding. Wel draaien maar weet ik het. 30 min met startkabels kutten en draaien en toen ineens lopen.
Naar de meet, gebankt, resultaat 249 WHP, 287 BHP, 410 NM.
#2 tijdens een rondje blazen met Blackout, boostslang eraf geknalt op 1 bar. Onder grote aandacht probleem gevonden en verholpen.
Geouwehoerd, prijs voor meeste vermogen turbo mee naar huis genomen (waarvan akte dmv foto welke ik zo post)
#3 om 18.00 TP10 nooit meer starten, zelfde als vanmorgen. Nu erachter dat de brandstofpomp niet loopt. Redelijk klaar met de situatie en de kou de ANWB gebeld en gaan eten bij de Mc.
30 min later ANWB ter plaatse. Na 20 min zoeken gevonden dat het FP relais kapot was. Dit gefixt en gaan rijden.
#4!!!!!!! nog geen 20 min later op de A50 levensgevaarli jk op de vluchtstrook tot stilstand gezet met wederom DEZELFDE boost slang eraf geknalt. 10 min liggen kutten onder de auto en naar huis gereden zonder te boosten. Uiteindelijk 22.00 thuis.... met prijs!! :D:D
Mooi dagje toch?
Uiteindelijke schade: 1x groen relais en een Mc menu.