Dus jij denkt dat het te wijten is aan een te grote diameter op de GTi?
Dat een te grote diameter verlies geeft snap ik. Maar ik geloof dat een uitgebouwde N/A setup meestal met 3" inch word gedaan.
Heb namelijk ook discussie gevoerd op AOC, over het feit dat 2,5" en 3" de beste maat zou zijn voor de SR20DE. Er werd beweerd dat er bij 3" koppelverlies zou ontstaan maar meer piek pk's . En dat 2,25" minder pk's zou geven dan 2,5".
Of zou het dan toch puur aan de timing liggen en het weer?
Niet dat ik me zorgen maak, maar ik ben eigenlijk benieuwd. Het ligt ook aan de header en aan het uitlaatsysteem . Maar ik probeer veel koppel uit de motor te halen.
Vind het frapant dat ik dan nu 183NM heb en bij dick 197,6 begonnen op 190NM
Dit was standaard dus met het uitlaatsysteem . Nu heb ik alleen het uitlaatsysteem aangepast. en dat zou dan 14NM verlies geven t.o.v. standaard?