Vandaag heb ik weer lekker geknutseld aan de Pulsar.
Allereerst heb ik een ruitenwissermo
dificatie gedaan waarbij de 0-stand van de ruitenwisser niet verticaal maar horizontaal is.

Daarna heb ik de clutch support bracket gemonteerd. Dit ging erg snel door de goede pasvorm en het plaatje houdt het koppelingspeda
al-
mechanisme stevig op zijn plaats.

Vervolgens heb ik de ignition module verplaatst. Deze zit naast de bobine tegen het motorblok en hitte kan de werking van de module
beïnvloeden en er zelfs voor zorgen dat deze overlijdt.
Ik heb de module verplaatst naar een plaats tegen het zijscherm waar het een stuk koeler is. Het verlengen van de draden ging zonder
problemen.
Tegelijk heb ik ook een nieuwe massakabel vanaf de accu naar de carrosserie gemaakt aangezien ik enige weerstand meette in de massapunten op de carrosserie.
Ook heb ik de TPS sensor opnieuw gekalibreerd.

Als laatste heb ik de nieuw aangeschafte MSD Blaster SS E-Core bobine gemonteerd. Hiervoor heb ik een bracket gemaakt en ook de
Magnecor bobine kabel aangepast.
De auto loopt merkbaar "strakker" door het hele toerenbereik.


De volgende upgrades zullen de staalomvlochte
n koppelingsleid
ing zijn en de Mikalor W2 slangklemmen.