Eindelijk de tijd gevonden om alle klaarliggende onderdelen op de Pulsar te bouwen ;D
Het is allemaal behoorlijk voorspoedig verlopen en ik ben niet tegen noemenswaardig
e problemen opgelopen.
Maar dit zal ook grotendeels te maken hebben met het feit dat ik een hoop tijd in research had gestopt.
Waar ik 's morgens mee begon:

Allereerst ben ik begonnen met het verwijderen van de originele intakepijp incl HKS luchtfilter en de accu incl accubak.
Vervolgens heb ik de downpijp losgehaald en de water- en olieleidingen losgemaakt van de turbo.
Hierna heb ik het alle moeren van het uitlaatspruits
tuk losgehaald waardoor het complete pakket (spruitstuk, turbo en elbow) zo
uit de motorruimte gehaald kon worden.

Vervolgens heb ik de custom made elbow op de turbo gemonteerd, de wastegate van de oude hybride T28 pas gemaakt op de GT2871R, het spruitstuk op de turbo gemonteerd en het spruitstuk gewrapt in DEI titanium fibre heatwrap.

Het hele pakket heb ik vervolgens op het motorblok gemonteerd.
Hierna heb ik de 3" intakepijp gemonteerd, HKS luchtfilter en de accubak verplaatst.
Ook heb ik een oil catch can gemonteerd.

Ik wacht nu op een titania lambdasonde aangezien de oude bij het verwijderen uit de standaard elbow overleed.
Het is de bedoeling om binnen 2 weken de auto te laten mappen. Wanneer er cijfers bekend zijn zal ik deze hier plaatsen.