Afgelopen weekend heb ik weer geklust aan de Pulsar 8)
Het kleppendeksel was niet netjes meer (lak afgebladderd) en dat was al een tijdje een doorn in mijn oog.
Ik heb het kleppendeksel opnieuw rood gespoten en tegelijk een nieuwe kleppendekselp
akking en bougiegatpakki
ngen gemonteerd.


Ook had ik een Energy Suspension schakelrubbers
etje liggen. De montage hiervan ging erg gemakkelijk en ik voel ook daadwerkelijk een
verbetering met het schakelen.
Oud versus nieuw:


Ook ben ik begonnen aan het maken van een afscheidingspl
aat in de motorruimte waarachter het luchtfilter komt te liggen zodat de warme
lucht van de motor niet bij het luchtfilter kan.
Zodra ik dit plaatje af heb zal ik nieuwe foto's van de motorruimte plaatsen

.
Deze week vervang ik preventief ook nog de verdelerkap en de rotor zodat dit ook allemaal weer fris is.
Ook wil ik nog een modificatie aan de achterruitenwi
sser uitvoeren zodat deze in ruststand "plat" ligt op het raam in plaats van "staat".