Oja, almera is N15/N16 enzo ja, sorry. :P
En qua audio, ik heb nu zelf een behoorlijke installatie in de 19 liggen. Bedoeling is de (dure) radio met parrot te behouden en weer mtx speakers erin, of toch duurdere hertz speakers tegen die tijd te kopen, en geen sub meer. Sub is leuk maar ik vind het de ruimte en alle moeite niet waard. Liever een goeie head unit (misschien een nieuwere pioneer of alpine met bluetooth en alles erop) en goeie speakers met een beetje kick bass door goed gedempte deuren en alles. Liever dat, dan weer zo'n lompe kist erin.
Ik heb trouwens vandaag staan kijken bij een almera 3 deurs hatch, sport model ofzo, mooie nissan velgen eronder, spoiler (vult de bolling van de achterkant mooi op) en lipjes rondom, zag er best goed uit.
Even naar binnen gekeken maar zo te zien aardig wat ruimte erin, dashboard is ook niet al te laag.
Hoe zit het met het stuur, is die in hoogte verstelbaar en zijn de stoelen goed verstelbaar of niet?
@joopieboy, ik zal eens kijken of ik er een fototje van kan maken tzt! De mountainbije is ook niet al te klein aangezien ik zelf 1,85 ben en dus een Large frame heb gekocht.
Ok dat zou top zijn, dankjewel!
Trouwens, nog even over de almera en de uitvoeringen, en motoren, lijstje van autoweek:
Almera 1.6 GX B H5 1998-2000 (geen elektrische ramen)
Almera 1.6 SLX B H5 1998-2000
Almera 1.6 SR B H5 1998-2000 (sportstoelen!)
Almera 2.0 GTi B H5 1998-2000
Gti zou erg leuk zijn maar geloof dat die net zo uniek is als de primera gt, dus je moet wel geluk hebben met zo een.
En van de 1.6, vanaf welke uitvoering is er cv met afstandsbedien
ing? :P
Wie zijn hier trouwens mensen met aangepaste N15's? Ben wel eens benieuwd!