Auteur Topic: Joopieboy stelt zich voor  (gelezen 107267 keer)

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
Re:Joopieboy stelt zich voor
« Reactie #75 Gepost op: 01:53:44, woensdag 08 juli 2009 »
Haha maakt niks uit, altijd gezellig. Beter als dat je 2 pagina's ego strijd hebt dat je niks voorstelt met je 1.4, dan vraag je je ook af waarom je betalend lid ben bij zo een club. Dit gaat een stuk gemoedelijker!

Dit is inmiddels een begrip binnen de club, iedereen is gelijk.

ook al hoor je vaak van andere clubs, dat dat niet zo is bij ons ;)

Joopieboy

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 02:01:30, woensdag 08 juli 2009 »
Haha maar ik verbaas me er wel over, op een suzuki forum word je volledig afgezeken en als je ruzie met 1 hebt kom je het forum niet meer op, renault forum is net een ego strijd, mazda forum zijn allemaal van die jonge sjappies. Beetje overdreven nu maar zo'n vergelijking kan ik wel maken.

En een almera, ik zou erin moeten gaan zitten kijken hoe het en of het gaat. N15 is best aantrekkelijk qua prijs, zelfde als de k11 primera. N16 is weer vrij duur, net zoals de k11-144.

Denk zelf nog steeds dat ik liever een sedan heb. :)

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #77 Gepost op: 09:15:32, woensdag 08 juli 2009 »
Primera is P11 en P11-144
Een K11 is een micra ;)

gewoon kijken wat je zelf wil

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Powered by NCN
« Reactie #78 Gepost op: 14:13:31, woensdag 08 juli 2009 »
Hij wilde volgens mij ook een grotere omdat hij zelf niet de kleinste is. En een primera is wat breder/ruimer natuurlijk.

Maar een sunny rijdt idd heerlijk, zeker met stuurbekrachti ng, electrische ramen etc zoals de gti heeft.

Hmm cv met afstands bediening had ik wel op mijn sunny SR :)

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #79 Gepost op: 14:17:34, woensdag 08 juli 2009 »
afstandsbedien ing is volgens mij niet standaard. CV wel op de SR en gti.

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #80 Gepost op: 14:17:58, woensdag 08 juli 2009 »
@joopieboy, ik zal eens kijken of ik er een fototje van kan maken tzt! De mountainbije is ook niet al te klein aangezien ik zelf 1,85 ben en dus een Large frame heb gekocht.

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Powered by NCN
« Reactie #81 Gepost op: 14:21:16, woensdag 08 juli 2009 »
mja als je een mountainbike zou willen vervoeren ga dan idd maar voor een primera p10 of p11 hatchback kwa ruimte ideaal voor jou fiets of je moet een  almera hatchback kopen met fietsedrager :P

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #82 Gepost op: 14:31:04, woensdag 08 juli 2009 »
jah een sedan is dan echt niet ideaal zeg maar!

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Powered by NCN
« Reactie #83 Gepost op: 14:33:21, woensdag 08 juli 2009 »
nee idd daarom heb ik zelf ook voor een p11 hatchback gekozen niet alleen voor de  kofferruimte maar ook voor de audio installatie want in een sedan moet je meer moeite doen voor een mooi stukje geluid

hatch is altijd simpel :)

Joopieboy

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: 20:29:38, woensdag 08 juli 2009 »
Oja, almera is N15/N16 enzo ja, sorry. :P

En qua audio, ik heb nu zelf een behoorlijke installatie in de 19 liggen. Bedoeling is de (dure) radio met parrot te behouden en weer mtx speakers erin, of toch duurdere hertz speakers tegen die tijd te kopen, en geen sub meer. Sub is leuk maar ik vind het de ruimte en alle moeite niet waard. Liever een goeie head unit (misschien een nieuwere pioneer of alpine met bluetooth en alles erop) en goeie speakers met een beetje kick bass door goed gedempte deuren en alles. Liever dat, dan weer zo'n lompe kist erin.

Ik heb trouwens vandaag staan kijken bij een almera 3 deurs hatch, sport model ofzo, mooie nissan velgen eronder, spoiler (vult de bolling van de achterkant mooi op) en lipjes rondom, zag er best goed uit.
Even naar binnen gekeken maar zo te zien aardig wat ruimte erin, dashboard is ook niet al te laag.

Hoe zit het met het stuur, is die in hoogte verstelbaar en zijn de stoelen goed verstelbaar of niet?
@joopieboy, ik zal eens kijken of ik er een fototje van kan maken tzt! De mountainbije is ook niet al te klein aangezien ik zelf 1,85 ben en dus een Large frame heb gekocht.
Ok dat zou top zijn, dankjewel!

Trouwens, nog even over de almera en de uitvoeringen, en motoren, lijstje van autoweek:
Almera 1.6 GX   B   H5   1998-2000 (geen elektrische ramen)
Almera 1.6 SLX   B   H5   1998-2000
Almera 1.6 SR   B   H5   1998-2000 (sportstoelen!)
Almera 2.0 GTi   B   H5   1998-2000

Gti zou erg leuk zijn maar geloof dat die net zo uniek is als de primera gt, dus je moet wel geluk hebben met zo een.
En van de 1.6, vanaf welke uitvoering is er cv met afstandsbedien ing? :P

Wie zijn hier trouwens mensen met aangepaste N15's? Ben wel eens benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 21:01:36, woensdag 08 juli 2009 door Joopieboy »

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #85 Gepost op: 21:27:44, woensdag 08 juli 2009 »
Oja, almera is N15/N16 enzo ja, sorry. :P

Wie zijn hier trouwens mensen met aangepaste N15's? Ben wel eens benieuwd!

Kippie-style (HB), phunky (sedan), stephan 0504 (sedan) en zo zijn er nog een paar die ik vergeet.

Maar kippie en phunky zijn het meeste gemod.

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #86 Gepost op: 21:31:37, woensdag 08 juli 2009 »
stephan 0504 (sedan)

Hey Mark, Sunnyboy LOL bijna goed, Stephan0501 hahahahaha

Joopieboy

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 22:00:30, woensdag 08 juli 2009 »
Ok dankje, eens zoeken dan wat je voor leuks kan met een primera!

Heel wat topics zitten door banjeren nu, maar er zijn echt veel schitterende almera's! :wedgie1:
Persoonlijk vind ik de kleur en stijl van ODINServ met oz'tjes en leuke verlaging zelf helemaal geweldig!

Maar goed, vind maar eens een goede N15, met lage km stand (minder dan 150k) en de luxe 1.6 SR uitvoering met elektrische ramen beetje in de buurt, word toch een hele operatie anders... :-\
« Laatst bewerkt op: 00:20:01, donderdag 09 juli 2009 door Joopieboy »

Offline Forsaken

• NCN Forum Member