vandaag met een gewone primera 2 liter van kennissan van ons gereden. 130 pk ofzo maar wat rijd dat gruwelijk. :D
En ook een auto waar ik niet op deze manier inzit:

:P
Reageert heel fijn en direct op het gas, remmen kun je fijn en goed doseren en reageert lekker. Koppeling (zelfs 160k km's oud) reageert fijner en koppelt beter als de mijne. Stoelen zitten hendig relaxt mis alleen wat zijdelingse steun, maar damn, je zit heel lekker, goed instelbaar en je hoeft niet te gaan hangen om goed te zitten. Ook kon ik overal lekker bij, stuur kon lekker omhoog en dan zag de tellers nog goed. Had lekker de ruimte om mij heen en de b stijl zat niet in de weg.
Waar ik wel aan moest wennen was de kont, en het uitzicht daarmee, spoiler was erg fijn met inparkeren moet ik toegeven. Verder is ie wel lekker breed en licht het als een blok op de weg.
Met standaard onderstel vond ik het al stugger, beter rijdend, minder zoekerig op hogere snelheden, stabieler op de weg, en minder overhellend als mijn 19.
Wat een verschil, ik ben om, nu sparen! :D
Almera moet ik nog even in rijden, maar dat zal ook wel erg lekker rijden, ik ben vooral benieuwd naar de binnen ruimte en of die ook zo heerlijk zit!
Wat trouwens ook erg fijn was, had het er net met laurens over op msn, wat trekken de primera's lekker door. De 2 liter pakt vrij laag in de toeren goed op, en deze begon vanaf de 3000 toeren nog eens extra hard te sleuren (denk lui ingereden). Onwijs lange halen met die versnellingsba
k en met gemak 130 in zijn 3 en invoegen...
Ik vond het vrij maf, mijn 19 is echt zo niet. Ben op een gegeven moment gestopt bij 7000 toeren ding bleef door gaan. :D
Mijn 19 heeft het maxium koppel en vermogen erg laat (4700 max koppel en 5700 max vermogen) en net voorbij de 6000 gaat ie de begrenzer in... Dit reed toch wel stukken beter. 8)