@Laurens, Ja daarom, over de 1.6 en 1.8 hoor je idd wel verhalen van dat ze wat olie kunnen verbruiken maar dat de 2 liters toch bullet proof zijn.
En dan kom je op dit verhaal:
Onwetendheid...
Welkom trouwens :P
Onwetendheid...
Tja, ik weet dus nu van dit hok dat ook echt alles verrot aan het gaan is en is gegaan en dan ben je bang voor elke stap die je neemt. Moet ook eerlijk bekennen plezier in auto rijden is al een tijdje weg.
Keer jankend naast de snelweg gestaan toen mijn remklauw rechtsvoor vastliep en de 19 volledig in de slip raakte. Dat soort dingen...
Ik maakte graag veel km's, maar op dit moment voelt het als overleven.
Trouwens een foto van de olie die ik uit het blok heb gehaald:

De monteur zei zelf, daar is minstens 1-1,5 jaar niks aan gedaan, de vorige pipo heeft hem 9 maanden gehad en zou mij een beurt doen en verse apk en daar had ik voor betaald (was in onderhoud bij zijn vader in de garage).
Ik ben op dit moment in staat om naar friesland terug te rijden met de vw touran, en hem echt volledig de tyfes in de meppen. Die gast heeft mij zo hard genaaid met dit hok, en daar heb ik 1300 euro voor betaald?
Ik heb de verkoop advertentie nog opgeslagen staan, *NETTE en GOED ONDERHOUDEN*, my ass...
Dit is zo frustrerend en ik baal hier echt van, dan kun je misschien inbeelden dat ik niet veel durf meer heb...
@KeviNissan, ik kom zelf uit sittard , limburg, waar ik mij een goede nissan over ene paar maanden vandaan haal maakt me niet uit, als jij bv wat leuks in de buurt hebt staan kom ik wel langs. Dat maakt me echt niet uit. Bedankt iig!