Auteur Topic: Nissansunny86 Stelt zich voor.  (gelezen 51120 keer)

Offline Mich

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Sunny N13 '88
Re: Nissansunny86 Stelt zich voor.
« Reactie #30 Gepost op: 13:03:31, donderdag 27 september 2012 »
Welkom! Gave sunny heb je daar! Ik heb hetzelfde model, maar dan de hatchback variant van 88. Wees er zuinig op en succes met het restaureren :)

Offline MaXxX

• NCN Forum Member
  • Mafkees
    • Nissan Foto Galerij.
« Reactie #31 Gepost op: 14:17:24, donderdag 27 september 2012 »
Blijven leuke auto's helaas worden ze steeds zeldzamer. :(
Zelf heb ik ook een N13 enkel een 87ér GTI. :)

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #32 Gepost op: 14:27:52, donderdag 27 september 2012 »
hey dat is een leuke auto daar ben ik mee begonnen.
dat was een 1600 uit 87.
ik had hem helemaal uitgebouwd en voorzien van een 1600 gti turbo motor :wedgie1:
nooit moeten weg doen :'(
de bumperspoilers heb ik nog steeds liggen ;D

hopelijk maak je deze weer als nieuw dat gun ik hem wel ;)

Gaaf dat je de zelfde had welke kleur had jij? In NL zie je ze haast niet maar in engeland schijnen er veel meer te zijn! Ik moet zeggen dat een 1600 GTI blok wel erg aantrekkelijk is. Maar hou het toch bij me 1.3
Hij wordt ooit weer als nieuw dat is wel de bedoeling.

Yes, oldskool rules :)
Een heel mooi voornemen, succes !

Tnx man ben ik met je eens!  Het blijft iets hebben!

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #33 Gepost op: 14:32:17, donderdag 27 september 2012 »
@Nissansunny86, ben ik met je eens! daarom zijn de emblemen ook weer terug gekomen. Het rode streepje wil ik er ook weer op maar deze is niet meer nieuw te krijgen. Ik heb slechts een deel van de striping kunnen vinden en hoop ooit nog een complete stripingset te bestellen. Oude auto's restaureren is nog niet zo makkelijk ;) De sierstrips wil ik er bijvoorbeeld ook weer op hebben, dan is hij weer origineel zoals hij ooit was. Wel met een andere motor, allemaal toegevoegde originele accesoires en weet ik veel wat nog meer maarja, dat mag de pret niet drukken. O0

Kijk eens aan! Super dat de emblemen zijn terug gekomen. Staat toch iets beter hea. Ik heb zelf nu ook even die zwarte stip er af. Maar toch staat het veel beter met dan zonder. Top dat je die rode streep weer terug wilt. Was dit een sticker? Dan kan je het zo laten maken toch? En anders had je het er op kunnen laten spuiten? :) Kan je niks meer bestellen bij Nissan? Ik kan zelf elke onderdeel nog bestellen zeggen ze. Alleen kost het wel de hoofd prijs een deur bijv 400 eurotjes :o
Maar echt super dat je hem verder origineel wilt maken. Dat blijft een uitdaging gezien de onderdelen lastig te krijgen zijn.

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #34 Gepost op: 14:33:25, donderdag 27 september 2012 »
Welkom! Gave sunny heb je daar! Ik heb hetzelfde model, maar dan de hatchback variant van 88. Wees er zuinig op en succes met het restaureren :)

Tnx man doe ik. Mooi foto van jou sunny! Nog helemaal origineel? Ziet er namelijk strak uit zo te zien?!

Hoeveel leden hebben nog deze modellen trouwens?

Offline Mich

• NCN Forum Member
  • Sunny N13 '88
« Reactie #35 Gepost op: 11:19:09, vrijdag 28 september 2012 »
Tnx man doe ik. Mooi foto van jou sunny! Nog helemaal origineel? Ziet er namelijk strak uit zo te zien?!

Hoeveel leden hebben nog deze modellen trouwens?

Thanks :) hij is helemaal origineel op het GTI pakket en de 100NX GTI remmen na.

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #36 Gepost op: 12:32:36, vrijdag 28 september 2012 »
Kijk eens aan! Super dat de emblemen zijn terug gekomen. Staat toch iets beter hea. Ik heb zelf nu ook even die zwarte stip er af. Maar toch staat het veel beter met dan zonder. Top dat je die rode streep weer terug wilt. Was dit een sticker? Dan kan je het zo laten maken toch? En anders had je het er op kunnen laten spuiten? :) Kan je niks meer bestellen bij Nissan? Ik kan zelf elke onderdeel nog bestellen zeggen ze. Alleen kost het wel de hoofd prijs een deur bijv 400 eurotjes :o
Maar echt super dat je hem verder origineel wilt maken. Dat blijft een uitdaging gezien de onderdelen lastig te krijgen zijn.

Het is inderdaad een sticker maar een aardig lastige schijnbaar om te maken. De vorige keer had ik een bedrijf gevonden wat zo'n 250 euro rekende zonder plakken. Ik heb ze bedankt... En dan nog, langs de two-tone rand aan de onderzijde hoort ook een striping te zitten en die is nog lastiger door de bolling rondom de wielkasten, een lastig verhaal dus. De meeste spullen kan ik nog wel bestellen bij Nissan maar soms staan dingen in back-order of erger, laatst onderdelen binnen gekregen met productiedatum 2011, besteld in 2008!

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #37 Gepost op: 14:09:10, vrijdag 28 september 2012 »
Welkom hier! Leuk project ook :)

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #38 Gepost op: 14:38:32, vrijdag 28 september 2012 »
Het is inderdaad een sticker maar een aardig lastige schijnbaar om te maken. De vorige keer had ik een bedrijf gevonden wat zo'n 250 euro rekende zonder plakken. Ik heb ze bedankt... En dan nog, langs de two-tone rand aan de onderzijde hoort ook een striping te zitten en die is nog lastiger door de bolling rondom de wielkasten, een lastig verhaal dus. De meeste spullen kan ik nog wel bestellen bij Nissan maar soms staan dingen in back-order of erger, laatst onderdelen binnen gekregen met productiedatum 2011, besteld in 2008!

Je zou toch zeggen dat een rechte rode lijn niet zo moeilijk te maken is? Pff dat is veel zeg 250 eurootjes! Laten spuiten had beter geweest. Maar goed dat is weer niet origineel :(  Die two tone rand is zeer lastig om dat weer juist te krijgen. Zo dat is vreemd dat je iets in 2008 besteld en de productiedatum 2011 is :o Ik koop vaak me onderdelen alleen bij Nissan als het nergens anders te krijgen is. Omdat Nissan zo duur is met alles best jammer :(.

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #39 Gepost op: 14:39:18, vrijdag 28 september 2012 »
Welkom hier! Leuk project ook :)

Dank je, Jeroen.

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #40 Gepost op: 14:41:33, vrijdag 28 september 2012 »
Blijven leuke auto's helaas worden ze steeds zeldzamer. :(
Zelf heb ik ook een N13 enkel een 87ér GTI. :)

Dat zeker. Super dik dat je een 87 GTI hebt! Die zijn pas zeldzaam. Zag er laatst nog een 88 GTI te koop staan dan gaat het toch wel kribbelen zo motorblok lijkt me super dik!

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #41 Gepost op: 15:20:09, vrijdag 28 september 2012 »
Thanks :) hij is helemaal origineel op het GTI pakket en de 100NX GTI remmen na.

Super man. Dat GTI pakket vindt ik een goeie keuze staat heel sportief! Beetje aanpassen kan altijd.

Offline MaXxX

• NCN Forum Member
  • Mafkees
    • Nissan Foto Galerij.
« Reactie #42 Gepost op: 16:15:42, vrijdag 28 september 2012 »
Dat zeker. Super dik dat je een 87 GTI hebt! Die zijn pas zeldzaam. Zag er laatst nog een 88 GTI te koop staan dan gaat het toch wel kribbelen zo motorblok lijkt me super dik!

Ik heb er een CA18DET in liggen. Motorblok oorspronkelijk afkomstig van een 200SX. :)
Zie dit topic. :D

http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=8589.0

Offline Nissansunny86

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #43 Gepost op: 17:45:45, vrijdag 28 september 2012 »
Ik heb er een CA18DET in liggen. Motorblok oorspronkelijk afkomstig van een 200SX. :)
Zie dit topic. :D

http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=8589.0

Respect man Sunny Vs een corvette!!! Zou bijna ook zo blok in de mijne doen echt onwijs gaaf  dat blokkie! :wedgie1:

Offline MaXxX

• NCN Forum Member
  • Mafkees
    • Nissan Foto Galerij.
« Reactie #44 Gepost op: 17:52:57, vrijdag 28 september 2012 »
Blok ligt momenteel uit elkaar. :) Verwacht dat die volgende zomer te bezichtigen is op een NCN dyno meet. :)