Hallo iedereen,
Mijn naam is Michael
Kom uit Wateringen/ Den Haag
Ben 27 jaar
En heb een Nissan Sunny 1.3 SLX 4deurs 426B Blauw uit 86 Die nog steeds in de familie is. Mijn ouders hebben hem nieuw gekocht in 1986.
Vandaag is de auto Jarig 26 jaar oud :wedgie1: 26-9-1986 was zijn eerste toelating op de Nederlandse wegen. Ik zat als 1 jarige dus al op de achterbank 8)
Motorisch niet kapot te krijgen, maar de roest breekt overal door heen ik ben van plan om de auto te restaureren. Alleen heb ik daar nu niet de ruimte voor ga hem wel hier en daar even aan pakken. Heb nu een bars in me ruit door dat de A-stijlen zijn gaan roesten. Er komt een nieuwe ruit in en de A-stijlen worden gerepareerd. Deze Sunny gaat nooit meer weg. Heb er een speciale band mee. Daar naast is alles te maken als je er maar geld in stopt niet waar

Gr Michael.
Hierbij de foto's
Het voorscherm(Dit scherm nog origineel er zat een imitatie scherm op het origineel stond bij mijn opa in de kelder 24jaar lang door een aanrijding in het verleden).. En de linker deur heb ik laten spuiten Alleen is dit de kleur blauw geworden voor een Sunny van 1990 Allebei de zelfde kleur code, alleen de kleur is iets donkerder dan het hoort te zijn. De mijne hoort licht blauw te zijn. Maar goed als alles gespoten wordt dan komt de juiste kleur er op.