Ook eindelijk weer ontwaakt van een super vet weekendje...
Zaterdag middag zijn we met zn 4en naar Nijssens Crib 2.0 te Coevorden gereden, eenmaal aangekomen een potje bier los getrokken en lekker zitten ouwehoeren.
Op deze heenweg voor het eerst de Spycam uitgeprobeert op de spiegel van een maatje van me, zag er allemaal leuk en veel belovend uit.
Uit eindelijk toch maar redelijk op tijd gaan slapen, aangezien de vorige keer met om 1 uur de auto nog wassen en er 2 uur in liggen, 6 uur er weer uit toch niet echt goed bevallen was :D
S'ochtends vroeg de auto aangeslingerd en met een raar gevoel weg gereden omdat het in coevorden al regende en ik geen idee had wat we op de ring zouden aantreffen kwa weer.
Onderweg ook alleen maar hoosbuien gehad en somige stukken waren weer lekker droog en scheen de zon, tijdens de laatste stop werd ik gebeld door een klas genootje van mij, deze zou ook heen komen om een rondje bijrijder te doen. Gelijk even gevraagd hoe het weer daar was, en het zonnetje kwam er door heen, raar gevoel weg en met een big smile door geknald naar de Ring!
Eenmaal aangekomen was het daar dus nog droog, en de baan semi-droog met natte plekken. Gelijk rondenkaart gehaald en de 1ste ronde gereden, en daar kwam captain understeer :P
Het viel nog mee, ten opzichte van het rondje daarna in de zeikende regen. Dat is iets wat ik niet veel sneller meer zal dan, ondanks dat toch de bmw nog even dwars kunnen gooien in Adenauer als ik het goed heb? (A) En de rest gigantisch rustig aan gedaan, maar wel weer een ervaring rijker.
Tussen door dus nog het gezeik met de as hoes van len :( Maar gelukkig allemaal erg goed kunnen repareren :P
Hierna zijn we wezen eten bij Hannes en de zon begon te schijnen!
Even gewacht, even gekeken, JA! de baan is nagenoeg helemaal droog!
Gelijk naar start finish gereden en de baan op gegaan, deze 4 laatste ronden waren op een nagenoeg helemaal droge baan voor 90 / 95%!
Van deze ronden heb ik weer heerlijk genoten en vragen zeker om meer!
1 ronde toch nog even getimed en daar zat ik rond de 10.09, met mn 9 rondjes ervaring nu in totaal (H)
Ook heb ik nog een ronde achter Nijssen aangereden, ook erg leuk om een keer te doen! Maar het was goed te merken dat zijn auto gewoon te kort komt kwa PK's endergelijke, want sturen kan die wel.
Rustig achter hem blijven rijden en zijn lijnen is bekeken, word je toch steeds wijzer van!
Uiteindelijk in de laatste ronde begon het weer te regenen en op parkplatz werd het niet veel beter, naar Hannes door gereden, lekker gegeten en naar Coevorden gereden en vervolgens terug naar Zwolle.
Het was een gigantisch gaaf weekend/dag!
Mark nog bedankt voor de Ty Wraps! Wanneer gaan ze die parkeerplaats nou eens asfalteren zodat k niet met mn bumper de grond raak? :(
Langzaam druppelen de eerste foto's ook al weer binnen :D