Zo..
Klein verslagje.
Om kwart voor 6 de wekker gezet. Ontbeten en de wagens aangeslingerd. Na 3 uur stuiteren, hobbelen en en hoosbuien bij de Ring aangekomen.
Rondjes gekocht en gelijk de baan op. Was redelijk vochtig dus eerst beetje aftasten. Ik zat te twijfelen of ik carroussel wel zou doen. Toch gedaan en daar is mijn homokineet links voor gesneuveld. Hij is precies gescheurd op de klem aan de kant van het wiel.
Ik had em al behoorlijk zitten, er was gelukkig niet zo heel veel vet uitgekomen. Dus hebben de auto opgekrikt, velg d'r af, modderkuip dr uit. Zoveel mogelijk vet terug gedrukt, en met ducktape en tyraps de boel weer dicht gemaakt. Toen maar even naar Hannes gereden voor een bratwurst. Weer naar de ingang en de homokineet was nog droog.
Reparatie was dus geslaagd. Nog bedankt Mark voor de tyraps, gereedschap en remreiniger :D
De rest van de dag ging op en af met het weer.. 4 rondjes op een droge baan kunnen doen met hier en daar een natte plek en 2 rondjes met regen.. Was weer spiegelglad en ondersturen. Maar is allemaal goed gekomen.
Toen was het tegen 5'en... Bij Hannes wezen avondeten met een lekkere Schnitzel.
Op de terugweg nog heeeel veel regen gehad. Beste aquaplaning.. Was niet leuk ofzo, hele auto begon te zweven en te doen.
Onderweg ook nog een gecrashde R8 tegengekomen.. die stond compleet total loss op de middelste rijstrook. Dus iedereen alarmlichten aan en stapvoets erlangs... Hele vangrail naar de *censored* en over bodyparts..
En toen was je weer thuis... Kheb wat gefilmd en gedaan, maar dat moet ik nog even op de PC zetten.
Nieuw ronderecord: 10:45 :)