Welkom! Mooie primera heb je daar en goed bezig met de mods. Keep us updated!
Top man, heb je nog plaatjes van je install? Productplaatje s zijn ook maar productplaatje s!
Persoonlijk heb ik niets met zulke uitbreidingen van het audiosysteem maar ik moet wel zeggen dat het knap gemaakt is. Ziet er keurig uit.
Mooi gedaan hoor maar niks voor mij :) wil altijd gewoon de kofferbak de kofferbak houden :D
Pff jeetje wat naar zeg! Tsja waar kan dr schade door ontstaan zijn... Kapotte klep en een los stukje heeft rondgeslingerd in de zuiger zou ik verwachten. Maar misschien is het de bougie zelf geweest welke door bijvoorbeeld een te hoge temperatuur of detonatie of gewoon ouderdom kapot is gegaan. Ik denk dat je eens moet beginnen met een conpressietest en goed controleren of er niets los ligt in de cilinders.Sterkte daar.
Thanks!Lekker verhaal, succes met oplossen! Hopen dat het bij dit blijft.
Wat zwarte aanslag is vrij normaal op de zuigers. Zelfs als dat wat op een zwarte koek lijkt. Het zou in theorie de compressie verhogen omdat de verbrandingsru imte door vuilaanslag kleiner wordt. Ook kan het "gloeien" van zulke aanslag onder hoge belasting detonatie veroorzaken.Je compressie valt met 9,5 bar wat te laag uit. Een gezonde SR20DE moet minimaal 10,8 bar halen. Weet je zeker dat je de test op de juiste wijze hebt uitgevoerd?Vuile aanslag op kleppen kan voor verminderde compressie zorgen, omdat deze mogelijk niet goed afsluiten hierdoor. Voorlopig lijkt het allemaal maar giswerk.Ik zou de motorolie eens controleren op slijpsel. En tikt de motor een beetje? Of zit er echt een ratel in?