Zo weer even een update.
Nog het laatste stuk van het verhaaltje over de uitlaat. Wegens een gas probleem van het tig las apparaat zijn niet alle lassen netjes geworden. Helaas waren we al gestart met het aanpassen van de uitlaat en moest deze ook af. uiteindelijk met wat bakken en braden het beste ervan weten te maken.
Excuus voor de slechte foto's

Freeflow midden demper (Simons)






Verder heb ik nog een audio upgrade gedaan.
Voor:

MTX T6S-652
16,5cm 2-weg componenten systeem
Thunder 6000-lijn
Maximaal vermogen: 400 Watt
RMS vermogen: 100 Watt
Frequentie bereik: 44Hz - 25kHz
Impedantie: 4 Ohm
Gevoeligheid: 93dB
Inbouwdiepte: 69mm
Achter:

MTX T6C-693
6'' x 9'' 3-weg triaxiaal speaker
Thunder 6000-lijn
Maximaal vermogen: 480 Watt
RMS vermogen: 120 Watt
Frequentie bereik: 27Hz - 25kHz
Impedantie: 4 Ohm
Gevoeligheid: 94 dB
Inbouwdiepte: 76.5mm
Onder de bestuurders stoel:

MTX RT60.4
4-Kanaals Klasse A/B Versterker
RMS vermogen @ 4 Ohm: 4 x 60 Watt
RMS vermogen @ 2 Ohm: 4 x 90 Watt
RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2 x 180 Watt
Frequentie bereik: 20 Hz - 30 kHz
THD+N: < 0.1%
S/N Ratio: >80dB
Low-Pass Crossover: 40 Hz - 400 Hz, 12dB Variabel
High-Pass Crossover: 40 Hz - 400 Hz, 12dB Variabel
Ingangsgevoeli
gheid: Max. 6V
High-Level Ingang
Afmetingen: 364 x 180 x 55mm
Dit allemaal aangestuurd door een. Pioneer DEH-X8500DAB

Ik had een 10" subwoofer geleend van me neef, Deze had een max vermogen van 360W. Of het door de versterking komt of het lage RMS vermogen, maar de subwoofer had het op hogere volume moeite met bij houden.
Met de planning om dit aan te passen ben ik op een leuke vondst gekomen van een kennis die nog wat had liggen.
Namelijk:
2x de audiobahn aw1571t

(Afbeelding als illustratie)
Hifonics BX1000D Brutus Class-D Series Monoblok met Zeus 1.5 Farad condesator.

Dit heb ik over mogen nemen voor een prijs waar ik 1 set speakers nog niet voor kon betalen. Nog niet zo gek dacht ik zo.
Het was meer dan ik wou hebben maar dan hebben we dit ook is een keer gehad

De condensator weg gewerkt bij de bestuurderssto
el en de monoblok versterker onder de passagiers stoel. Zo had ik mooi de ruimte om alleen in de kofferbak een kist te maken met alleen de subs. Hier ga ik de volgende keer wat meer over laten zien, misschien voor sommige wel interessant aangezien de kofferbak van de primera geen fijne vlakke bodem heeft voor een kist.
Keep ya posted!