Hallo nissan liefhebbers,
Hierbij wil ik mij graag even voorstellen,
Ik ben Daniël, ik ben 21 jaar en hou van autorijden. Ik ben een rustige jongen die op dit moment nog een Daihatsu Sirion 1.3 rijd. Morgen ga ik in Tilburg mijn nieuwe aanwinst ophalen. Namelijk een Nissan Primera 2.0 GT uit 1998. Mijn broer heeft een Nissan Prim gereden uit 1997, een 1.6. Dit heb ik altijd al een mooie en leuke auto gevonden, hij is stug, stevig, duurzaam en volgens mij niet kapot te krijgen. Bij normaal onderhoud en natuurlijke wel slijtonderdele n vervangen e.d.
Na 2 jaar de sirion te hebben gereden, was ik toe aan een ander soort auto. De Daihatsu is leuk en makkelijk, ik heb hem naar mijn eigen wens aangepast d.m.v. een spoiler en mooie sky sportstoelen. De auto is fel rood, met een witte spoiler en rood/witte sportstoelen. Hij heeft het nodige geld gekost en gaat voorlopig de deur nog niet uit.
Eerst wil ik gaan kijken wat er allemaal aan de nissan moet gaan gebeuren. Ik zal van het weekend een paar foto's posten en wat meer vertellen over de auto waarvoor ik natuurlijk ook lid ben geworden. Ik hoop dat ik met eventuele vragen en misschien wel op een andere manier hulp kan krijgen naar het zoeken voor onderdelen of een goede garage in de buurt waar ik mijn toekomstige wagen kan onderhouden.
Ik ben benieuwd wat ik allemaal kan vinden op dit forum, ik ga nu eerst even lekker rondkijken.
Fijne dag jongens, groetjes Daniël