Dag Jeff,
Sorry man, ik kan het verkeerd begrepen hebben en ik wil je absoluut niet uitmaken voor iets, misschien dat woorden anders worden opgevangen dan is bedoeld. Zowel jouw woorden bij mij als die van mij bij jou.
Waar ik iets dacht uit op te maken is dit:
''En ik zoek een set voor het betere scheur gooi en smijt werk haha. Comfort heb ik niet nodig voor die 2x dat ik rij per week.''
Ik heb misschien verkeerd over dingen nagedacht bij wat ik las. Ik vind het wel heel leuk om te zien dat ik via dit forum informatie kan krijgen. Als jij informatie voor mij hebt dan hoor ik dat heel graag van je.
Goed, ik heb de auto vandaag heerlijk naar huis toe gereden, hij reed heerlijk, stuurt zeer strak maar helaas heb ik ook weer regelmatig die bonk gehoord. Ik ga hem v/d week of volgende week naar de garage brengen om te kijken, ook ga ik op zoek naar die GT veren. Ik had gezien dat Kai ze heeft liggen dus dat komt erg goed uit :)!
Jongens, sorry als ik hier als nieuweling misschien iets te snel conclusies trek. Fijne avond!

8)
Vertel jij mij is waar ik in mijn topic heb gezet dat ik hem aftrap?
Beetje zielig om mij hier uitmaken voor iemand die zijn auto aftrapt, als je info over de auto wil kan je ook gewoon Pb sturen dan kan ik je vast helpen.
Auto heeft trouwens in de zomer nieuwe oem Nissan dempers gekregen met weitec verlaging veren bij de dealer... Dat bonken hoorde ik ook soms, dacht dat die dan te diep inveerde ivm originele dempers en verlaging veren. Ik gebruikte de auto alleen voor meetings en weekend ritjes dus nooit veel last van gehad.