Auteur Topic: Even voorstellen: Black Beast P11 GT  (gelezen 100330 keer)

Offline Adrenaline

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • ''to punish and enslave...''
Re: Ik zal mijzelf even netjes voorstellen: Black Beast P11 GT
« Reactie #90 Gepost op: 00:09:50, zaterdag 04 januari 2014 »
Wat een mooie auto heb je daar. Al verlaagd. voorzien van sportvelgen. sport uitlaat. en de zwarte kleppendeksel met rode letters. dat is ook mooi gemaakt want normaal zijn ze in kleur wit. ik las dat je ook met je p10 egt mee naar turkije bent geweest. maar als het gaat om sr20de is gewoon sterke betrouwbare motor kan je zelfs hele wereld mee reizen. ben zelf ook 2x mee naar turkije geweest met een zwarte P11 SE en daarna met een zwarte P11 GT. Nu heb je ook een zwarte P11 GT en ziet verder ook heel mooi uit. Mijn GT was HB joune is sedan en sedan is mooier om te zien vind ik. Hierbij wens ik je heel veel veilige kilometers mee en hopelijk ga je ook met deze naar turkije ;)
« Laatst bewerkt op: 00:11:57, zaterdag 04 januari 2014 door Adrenaline »

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #91 Gepost op: 09:09:03, zaterdag 04 januari 2014 »
Gaat zeker lukken bedankt! Welke kleur had uw gt eigenlijk? Ben er super blij mee en moet nog wennen aan het bekijks die je krijgt. Vandaag een Yapanse man die de velgen van dichtbij wilde bekijken op de parkeerplaats leuk om mee te maken. De GT is af maar zoals wij weten is een auto eigenlijk nooit af. Er kan altijd iets aangepast worden.

Haha leuk is dat he, al die bekijks. Het is nu een kwestie van naar je eigen smaak maken. Succes met het project. Mijne was bordeaux rood.

Offline Black Beast P11 GT

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #92 Gepost op: 12:14:58, zaterdag 04 januari 2014 »
Wat een mooie auto heb je daar. Al verlaagd. voorzien van sportvelgen. sport uitlaat. en de zwarte kleppendeksel met rode letters. dat is ook mooi gemaakt want normaal zijn ze in kleur wit. ik las dat je ook met je p10 egt mee naar turkije bent geweest. maar als het gaat om sr20de is gewoon sterke betrouwbare motor kan je zelfs hele wereld mee reizen. ben zelf ook 2x mee naar turkije geweest met een zwarte P11 SE en daarna met een zwarte P11 GT. Nu heb je ook een zwarte P11 GT en ziet verder ook heel mooi uit. Mijn GT was HB joune is sedan en sedan is mooier om te zien vind ik. Hierbij wens ik je heel veel veilige kilometers mee en hopelijk ga je ook met deze naar turkije ;)

Dank je Adrenaline :). Sedan vind ik persoonlijk ook mooier en inderdaad mits hij goed onderhouden is kun je er overal naartoe rijden :D.  Overr het kleppendeksel wist ik niet  wel mooi meegenomen. Ik denk niet dat ik hiermee naar Turkije mag rijden want woon zelf nog thuis (19) en het zorgwekkend voor de ouders is. Wie weet gaan we dit jaar niet met de oude Passat 160 pk tdi maar met mijn P11 naar Turkije dat kan weer wel. Die ene keer met de P10 gt vergeet ik nooit meer hij zoop wel maar reed heerlijk.  Jouw  auto's heb ik  bekeken en kom tot de conclusie dat je  goed voor hun zorgt. Mooie subtiele mods zeer vet!

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #93 Gepost op: 12:22:12, zaterdag 04 januari 2014 »
Haha leuk is dat he, al die bekijks. Het is nu een kwestie van naar je eigen smaak maken. Succes met het project. Mijne was bordeaux rood.

Wauwww ziet er goed uit Kai! Combi met de velgen vind ik vet staan! Jammer dat hij nu weg is maar in plaats van de GT heb je nu een Skyline mijn droomauto :wedgie1: Besmet met het virus door Paul Walker. Aparte kleur GT ook trouwens en weer zie ik dat alleen een GT badge op de achterklep mooi staat. Waarom de vorige eigenaar hem eraf heeft gehaald snap ik niet. Zal eens een topicje aanmaken over het zoeken van deze GT badge.

Offline Stijn 23

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #94 Gepost op: 12:30:13, zaterdag 04 januari 2014 »
originele GT badges zijn gwn te bestellen bij de nissan dealer (hier in Belgie toch) denk dat ik voor de mijne 19 euro heb betaald fzo. Dan heb je een splinternieuwe  :P

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #95 Gepost op: 14:24:55, zaterdag 04 januari 2014 »
originele GT badges zijn gwn te bestellen bij de nissan dealer (hier in Belgie toch) denk dat ik voor de mijne 19 euro heb betaald fzo. Dan heb je een splinternieuwe  :P

Dat is inderdaad op zich nog wel te doen, als je echt geen GT badge kunt vinden idd :P

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #96 Gepost op: 16:42:06, zaterdag 04 januari 2014 »
Wauwww ziet er goed uit Kai! Combi met de velgen vind ik vet staan! Jammer dat hij nu weg is maar in plaats van de GT heb je nu een Skyline mijn droomauto :wedgie1: Besmet met het virus door Paul Walker. Aparte kleur GT ook trouwens en weer zie ik dat alleen een GT badge op de achterklep mooi staat. Waarom de vorige eigenaar hem eraf heeft gehaald snap ik niet. Zal eens een topicje aanmaken over het zoeken van deze GT badge.

Ik heb de primera toen helemaal naar mijn smaak gemaakt. De kleur zie je idd niet veel op een P11. Op de mijne zat toen ook geen badge erop. Ik heb toen een tijdje moeten zoeken :P. Haha ja de R33 verzacht de pijn enigszins :D.

Kijk hier ff: http://www.ebay.com/itm/GENUINE-FACTORY-INFINITI-G20-NISSAN-PRIMERA-GT-EMBLEM-UK-EDM-BRAND-NEW-/331057624844

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #97 Gepost op: 17:15:15, zondag 05 januari 2014 »
Dank jullie wel Kai, Rudeboy en Stijn 23. Inderdaad een GT logo is wel te bestellen maar als ik er een op dit forum weet te vinden, is dat mooi meegenomen dacht ik. Er zal vast wel iemand zijn die deze logo nog heeft liggen.