Auteur Topic: Even voorstellen: Black Beast P11 GT  (gelezen 100299 keer)

Offline Black Beast P11 GT

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
Even voorstellen: Black Beast P11 GT
« Gepost op: 21:33:28, dinsdag 17 december 2013 »
Beste Nissan rijders/ NCN Forumleden,

Mijn naam is Akky aka Akgun. Ik ben een nieuw forumlid en bijna in het bezit van een zwarte Nissan Primera 2.0 P11 GT uit 1997. Hieronder mijn verhaal.

Mijn eerste auto was een witte Mitsubishi Colt 1.3 GLI uit 1992. De audio-installatie kostte meer dan de hele auto. Ik kreeg hem niet kapot. Hij startte altijd en bracht mij droog van a naar b. Later wilde ik een snellere en luxere auto hebben.

Het zoeken
Vervolgens kon de zoektocht beginnen. Ik ben gek op Duitse auto's en had diverse opties zoals de C-Klasse, 3 Serie Beamer of een Audi A3. De reden dat ik toch niet voor een van deze auto's ben gegaan is omdat ik iets aparts wilde. Een hobby mag best wat kosten dus een grotere motor vond ik niet erg.

Hoe de liefde/verslaving begon
Zo´n 8 jaar geleden waren wij in het bezit van een zwarte Nissan Primera 2.0e GT P10. Mijn vader was een grote liefhebber van deze auto. De looks is mij tot op de dag van vandaag bijgebleven. Helaas heb ik nooit in deze auto kunnen rijden omdat de auto door medische klachten van mijn vader noodgedwongen de deur uit moest.

Ik ben een auto liefhebber en zocht al heel lang naar de P10 eGT maar deze zijn zeldzaam heb ik gemerkt. De P11 modellen vind ik ook mooi alleen was een 2.0 GT motor een pré. Mensen die deze auto's bezitten, rijden er lang in door en doen hem niet zo snel weg. Afgelopen zaterdag ben ik gaan kijken bij een zwarte Primera P11 GT. De velgen die eronder zitten zijn geniaal! Als ik me niet vergis zijn het Dotz GTR 18 Inch velgen met zo goed als nieuwe banden. Persoonlijk vind ik zwart het beste bij deze auto passen. Op het forum zag ik ook een grijze P11 GT en die mag er ook wezen ik weet niet meer welk forumlid dat was. De lak is in perfecte staat bijna geen roest en paar deukjes en krasjes. De motor loopt als een zonnetje, schakelt zoals het moet en trekt lekker door. Motor is kurkdroog en vrij van rare geluiden. De Primera is altijd onderhouden bij Nissan en heeft 3 eigenaren gehad. Boekjes zitten erbij, airco pas gevuld en nagekeken. De auto heeft een half leren interieur die in perfecte staat is op de bestuurderssto el na. De wegligging is super de auto ligt strak in de bochten. De auto heeft redelijk wat opties zoals elektrische ramen voor en achter, handmatige airco, airbag, CV met afstandbedieni ng 2x, Mistlampen, elektrisch verstelbare buitenspiegels al weet ik zelf niet of deze ook verwarmd zijn. De bedrading voor een sub woofer zit er al in omdat hij zelf ook een sub woofer had en de bedrading heeft laten zitten. Scheelt mij weer werk. De winterbanden had hij al verkocht.

Volgende week vrijdag haal ik hem op en na het schoonmaken zal ik meer foto´s plaatsen. De auto noem ik ''Black Beast P11 GT''.

Op dit forum hoop ik een hoop te lezen en te leren.

Hieronder mijn lijstje wat ik eventueel aan de Primera wil aanpassen. Ik hou van een auto met een originele look.

Hieronder mijn lijstje m.b.t. de  toekomstige aanpassingen
*Kijken voor bekerhouders met een OEM look want ik vind de huidige plek in de armsteun niet handig.
*Winterbanden aanschaffen
*Xenon lichten  6000k plus mistlampen maar misschien laat ik hem origineel. Las wel dat de lichtopbrengst van de huidige koplampen  tegenvalt.
* Op afstand starten module.
*Het viel mij op bij het bekijken van andere Primera P11 GT´s dat de Primera en GT logo´s op de achterklep ontbreken. Voor het totaalplaatje moet ik deze op de kop weten te tikken. Ik hou van origineel dus dit is een must.

Verdere suggesties over de aanpassingen zijn uiteraard welkom. Ik hoop op een leuke tijd bij de Nissan Club Nederland. Ik heb op afbeeldingen toevoegen geklikt alleen gebeurde er niets. Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Akky
« Laatst bewerkt op: 18:42:28, vrijdag 22 februari 2019 door Black Beast P11 GT »

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
Re: Ik zal mijzelf even netjes voorstellen: Black Beast P11 GT
« Reactie #1 Gepost op: 22:21:05, dinsdag 17 december 2013 »
Welkom, en wat een heerlijk uitgebreid verhaal, genoeg passie zo te lezen :-)

Over de foto's , je moet ze plaatsen in een online opslagmogelijk heid, zoals mijnalbum, photobucket enz
Dan plaats je de link van de foto tussen de img tags

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #2 Gepost op: 22:47:17, dinsdag 17 december 2013 »
Hallo Akgun,

Een heel erg leuk verhaal om te lezen, het enthousiasme spat er vanaf. :)

Als het foto bijvoegen niet lukt is het misschien handig om gebruik te maken van photobucket. Daar kun je dan al je foto's uploaden en delen hier op het forum. Werkt ontzettend makkelijk.

Je hebt helaas net de eindejaarsmeet ing gemist, dit was namelijk een ontzettend leuke meeting. Bowlen en Gourmetten. :)

Logo'tjes zijn zo gevonden.

Bekerhouders is ook goed te doen, ik weet niet of je bekend met ebay maar heb toen des tijds een enkelDIN's bekerhouder op de kop weten te tikken via ebay.

Veel veilige kilometers gewenst, en we zien je graag op een meeting. :)

Welkom! :)

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #3 Gepost op: 23:05:30, dinsdag 17 december 2013 »
Van harte welkom hier op het forum, nog een zwarte GT bij de club! :) Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Mooi wensenlijstje heb je al, die word vast nog uitgebreider als je hier een tijdje rondgekeken hebt :P
Ik wens je alvast heel veel plezier met je GT, als ik van mijn eigen ervaring uit ga komt dat zeker goed ;)

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 00:06:34, woensdag 18 december 2013 »
Welkom op het forum.

Offline P11-facelift

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 00:32:50, woensdag 18 december 2013 »
Welkom bij NCN!
Heerlijk uitgebreid verhaal zeg!
Ben benieuwd naar de foto's!
Veel veilige km's alvast!

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #6 Gepost op: 01:34:52, woensdag 18 december 2013 »
welkom op het forum :)

voor inspiratie kun je hier eens een kijkje nemen

http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=48779.0

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 07:49:02, woensdag 18 december 2013 »
In Amerika hebben de Infiniti G20's een bekerhouder op de plaats van de asbak. Die heb ik er nu ook in. Niet dat je veel aan die bekerhouder hebt, kan niet makkelijk een 0,5 literflesje staan.

Offline Wack Demon

• NCN Forum Member
  • 2018 Kia Niro 1.6 Hybrid - 2012 Kia Picanto 1.2
« Reactie #8 Gepost op: 08:49:49, woensdag 18 december 2013 »
Welkom hier!

Erg leuk om zulk enthousiasme te lezen.

Zo uit het verhaal lijkt het mij dat je deze GT hebt gekocht, of niet?

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #9 Gepost op: 09:07:42, woensdag 18 december 2013 »
Van harte welkom Akgun en zoals de andere lede al gepost hebben, wat een leuk verhaal zeg.

De primera GT is echt een topauto met veel potentie. We hebben heel wat leden met een mooie P11 GT dus genoeg topics met leesvoer. Heel veel rijplezier toegewenst en tot kijk op een van onze meetings :D.

Offline MarkW

•  NCN Spambot detector
  • NCN Forum Member
    • Skyline
« Reactie #10 Gepost op: 10:18:20, woensdag 18 december 2013 »
Welkom. Het hele verhaal lees ik wel als ik weer thuis ben. :p

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 10:36:49, woensdag 18 december 2013 »
Welkom, en wat een heerlijk uitgebreid verhaal, genoeg passie zo te lezen :-)

Over de foto's , je moet ze plaatsen in een online opslagmogelijk heid, zoals mijnalbum, photobucket enz
Dan plaats je de link van de foto tussen de img tags

Bedankt Stephan 0501! Ik ga het proberen.

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #12 Gepost op: 10:41:37, woensdag 18 december 2013 »
Hallo Akgun,

Een heel erg leuk verhaal om te lezen, het enthousiasme spat er vanaf. :)

Als het foto bijvoegen niet lukt is het misschien handig om gebruik te maken van photobucket. Daar kun je dan al je foto's uploaden en delen hier op het forum. Werkt ontzettend makkelijk.

Je hebt helaas net de eindejaarsmeet ing gemist, dit was namelijk een ontzettend leuke meeting. Bowlen en Gourmetten. :)

Logo'tjes zijn zo gevonden.

Bekerhouders is ook goed te doen, ik weet niet of je bekend met ebay maar heb toen des tijds een enkelDIN's bekerhouder op de kop weten te tikken via ebay.

Veel veilige kilometers gewenst, en we zien je graag op een meeting. :)

Welkom! :)

Dat is jammer Radium 69,

Ik had graag bij de eindejaarsmeet ing willen zijn. Ik ben bekend met ebay zal de site in de gaten houden. Ik zag daar al uitschuifbare beker/muntenhouders maar wel voor de P10. Bedankt en tot op de volgende meeting!

Groeten,

Black Beast P11 GT

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #13 Gepost op: 10:46:35, woensdag 18 december 2013 »
Van harte welkom hier op het forum, nog een zwarte GT bij de club! :) Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Mooi wensenlijstje heb je al, die word vast nog uitgebreider als je hier een tijdje rondgekeken hebt :P
Ik wens je alvast heel veel plezier met je GT, als ik van mijn eigen ervaring uit ga komt dat zeker goed ;)

Bedankt Rudeboy!,

Haha weer een zwarte erbij inderdaad. Die van mij is mooi maar de jouwe mag er ook wezen. Je logo is in ieder geval rood gespoten denk dat ik dat ook zal doen. Het staat tof! Gaat zeker goed komen!. Ik beantwoord nu even de reacties. Ik moet nog heel even naar school en zal daarna de foto´s posten omdat ik weet dat jullie gek zijn op foto´s en ikzelf natuurlijk ook  :).

Groeten,
Black Beast P11 GT

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #14 Gepost op: 10:53:14, woensdag 18 december 2013 »
Bedankt allen voor een warm welkom hier! Ik voel me nu al thuis bij de Nissan familie. Ik heb de mooie berichten gelezen en nog niet alles beantwoord. Ik moet even naar school om iets in te leveren en zal daarna de foto´s posten.

Groeten,

Black Beast P11 GT