Hoi Jeff,Staat jouw Primera met aparte kleur niet te koop bij een autobedrijf?
Mooi auto Black BeastDe P11GT heeft idd veel potentieMijn GT ( SE ) in Mystic Green heeft oa 2,5 inch spruitstuk, uitlaanlijn 2,5 inch met simons sport tussendemper en remus einddemperMijn ontsteking is aangepast naar 17 gradenVerwacht vermogen ( moet nog banken ) gaat richting de 160 a 165 pk tov 150 pk standaardKomend voorjaar gaat ie op schroefset Genoeg te krijgen voor de GT , hier in Europa maar ook in de USA O0
Ik denk dat je deze bedoeld : http://link.marktplaats.nl/748314897Dit is de mijne :P http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=46737.225
Wat houdt dit in en wat is er anders ten opzichte van de normale P11 GT?
Welkom!En een mooie wagen!!
;DInderdaad die bedoelde ik had te snel gekeken. Ik lees dat er meerdere zijn in deze aparte kleur groen. De jouwe is leuker vind ik maar alleen die pook .Ik weet niet of dat je smaak is, maar stiekem hoop ik dat je de pook al hebt vervangen voor een normale. Smaken verschillen Jeff daar niet van hoor.
En volgens mij maar dat weet ik niet zeker ook extra swaybars aan de onderzijde, tov de normale GT maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Oa de kleur, Mystic Green , maar 400 van geproduceerd in 1998 Volledig lederen bekleding incl volledig lederen stuurEn volgens mij maar dat weet ik niet zeker ook extra swaybars aan de onderzijde, tov de normale GT maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Nope, technisch identiek aan elke andere GT. Ow, welkom trouwens Akgun! :)Veel plezier met je Primera GT, het zijn fijne degelijke auto's!
Zo bijzonder is die pook toch niet? Gewoon een nismo pookje, beter dan de autostyle pook die er eerst in zat :P Ding zit er om te schakelen dus maak me er niet zo druk om hoe die er uit ziet haha. :D
Flink wat schoonmaak werk onder de kap , combi van auto en velgen vind ik erg mooi
Ik zag trouwens dat je 2 GT logo's aan de zijkant hebt zitten? zijn dit stickers of badges? Als het badges zijn kan je er daar misschien 1 van gebruiken voor op de achterkant? :)