Auteur Topic: Bezoekersaantal forum  (gelezen 161583 keer)

Offline Erik_1991

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Waarschijnlijk ergens op zee
Re: Bezoekersaantal forum
« Reactie #60 Gepost op: 23:11:26, maandag 11 november 2013 »
Dat is misschien wel zo.. Maar denk dat we dit al besproken hebben met de ledenvergaderi ng,, verwijzend naar het aanpakken van de frontpage.. ?

Gr Erik

Offline Uppert

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #61 Gepost op: 07:44:05, dinsdag 12 november 2013 »
Ik snap uiteraard dat je voor betalende leden meer in huis hebt dan voor forum leden. Klinkt ook logisch en is logisch.

Echter geven jullie zelf aan dat de club achteruit hobbelt. Dat je moet inversteren in je huidige club leden bestand is punt 1. De betalende leden zijn NCN trouw en daar mag je best trots op zijn.

Echter heb je ook nieuwe aanwas nodig, om je natuurlijk verloop van je club leden bestand op te vangen. Doe je dit niet, kan je straks bijvoorbeeld ook geen Hosting meer betalen.

In tijden dat het goed gaat, ledenbestand is gezond, hoef je over dit onderwerp niet na te denken. Het loopt toch wel, kan je dan zeggen. Maar, tijdens zijn anders. Je moet dus iets doen, om je kas op peil te houden.

Door het forum meer gebruiksvriend elijker te maken, door meer bloot te geven aan de forumleden, creër je een soort open huis, waardoor forum leden de smaak kunnen proeven van NCN. Dit is o zo belangrijk om meer club leden te krijgen. Je hoeft niet meteen de achterste van je tong te laten zien, maar je mag best wat meer bloot geven.

Je kan het zelfs gieten in een proef maand. Forum leden kunnen dan een maand lang alles gratis zien. Na een maand kan je dit omzetten, zodat een forum lid een keuze moet maken om betalend lid te worden of forum lid te blijven.

Je kan wel in allerlei topics vertellen wat je krijgt als club lid, echter moet men proeven, voelen, zien en kunnen aanraken wat ze krijgen voor een paar euro per jaar.

FrontPage is stap 1 in dit verhaal zoals Erik aangeeft. Wat er met de frontpage gebeurt is weet ik niet, maar als je nu hier komt, nodigt de frontpage je niet uit om verder te kijken. Je moet mensen Triggeren om verder te komen dan alleen je voordeur.

Spambots mag geen reden zijn voor diverse zaken. Excuus zoeken, zoals dat betalende leden meer mogen zien en doen dan forum leden is prima, echter zijn dit andere tijden.

Succes.

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #62 Gepost op: 13:10:44, dinsdag 12 november 2013 »
Gewoon open om te lezen , maar wil je replyen, dan moet je ingelogd zijn, werkt met duizenden forums zo, en dat zorgt voor meer aanmeldingen.

Als ik op forum kom, en alles zit potdicht, druk ik op x en zoek naar een forum wat wel opener is.

Offline Uppert

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #63 Gepost op: 13:14:17, dinsdag 12 november 2013 »
Gewoon open om te lezen , maar wil je replyen, dan moet je ingelogd zijn, werkt met duizenden forums zo, en dat zorgt voor meer aanmeldingen.

Als ik op forum kom, en alles zit potdicht, druk ik op x en zoek naar een forum wat wel opener is.

Zeer goeie tip Barry!

Offline Erik_1991

• NCN Forum Member
  • Waarschijnlijk ergens op zee
« Reactie #64 Gepost op: 13:20:36, dinsdag 12 november 2013 »
Daar kan ik me ook wel in vinden, misschien is daar wat mee te doen Bestuur ?
Denk dat je leden moet werven door liefde voor de club en geen verplichting wegens gebrek aan open topics ..
Want dan heeft barry zeker een punt X en ander forum zoeken.

Frontpage moet een zeer korte intro staan van de clubpagina en dan je de uitgebreide versie incl voordelen als forum/club lid bovenaan de forum pagina zet in een nieuwe sectie: Betreft In's en out's van NissanClub ?

Gr Erik
« Laatst bewerkt op: 13:22:31, dinsdag 12 november 2013 door Erik_1991 »

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #65 Gepost op: 13:25:36, dinsdag 12 november 2013 »
Een compleet nieuwe frontpage is al in de maak. Echter de dingen die wij willen moeten nog "geinstalleerd" worden in de mogelijkehden van dit forum. Wordt achter de schermen al pakweg 2 maanden heel druk aan gewerkt. Tekst is klaar, ideeën liggen op tafel en wachten op uitwerking. Onze webmaster Galaxis doet zijn uiterste best hiervoor.

Punt van Uppert en Barry staat op dit moment ook in de lijst met prio-punten, samen met andere punten uit dit topic. :)

Offline barry

• NCN Forum Member
« Reactie #66 Gepost op: 14:37:25, dinsdag 12 november 2013 »
Dat is toch zo gefixed, effe vinkie bij de optielijst van gasten et voila, dit moet niet zoals gewoonlijk binnen ncn pas na 6 maanden.

Even flink aktie ondernemen om weer een beetje verse leden te krijgen anders ga je naar mijn idee nooit 2014 redden. Qua betalende leden zie ik er nog maar weinig op het forum

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #67 Gepost op: 14:54:20, dinsdag 12 november 2013 »
Jeetje Barry.... 6 maanden? Geen idee maar dat is ons de laatste tijd niet gelukt. Het lijkt me duidelijk dat we FLINK aan de haal zijn met de club op dit moment. Het allerdomste om te doen is om niet te luisteren naar de clubleden. De ledenvergaderi ng van 2013 hebben we net gehad en nu vragen we aan de forumleden voor inbreng.

Daarbij, 2014 is in 1,5 maand. Dat gaan we makkelijk redden! In de laatste paar maanden al veel nieuwe leden mogen verwelkomen en wat ons betreft gaan we deze stijgende lijn doorzetten. Zijn natuurlijk ook wat oude trouwe mensen weggegaan waaronder jij, dat waren mensen die over het algemeen zeer vaak aan het posten waren. De tijden en de bezoekers veranderen en daarmee ook de manier van het forumgebruik. Ik maak me geen zorgen maar we doen wel ons uiterste best om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken. Met deze insteek hopen wij de club weer te kunnen opbouwen naar een leuke en moderne club met een zeer breed aanbod aan bezoekers en auto's.
« Laatst bewerkt op: 15:07:55, dinsdag 12 november 2013 door x-trailrijder »

Offline barry

• NCN Forum Member
« Reactie #68 Gepost op: 17:04:02, dinsdag 12 november 2013 »
Misschien wel een aantal nieuwe leden, maar hoeveel oude betalende er overblijven dat is onduidelijk, ik heb t aangegeven , maar het merendeel van de leden laat niks horen en betaalt gewoon niet.

Is gewoon mijn gedachte over mijn aandeel in het bestuur toentertijd

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #69 Gepost op: 17:08:18, dinsdag 12 november 2013 »
Misschien wel een aantal nieuwe leden, maar hoeveel oude betalende er overblijven dat is onduidelijk, ik heb t aangegeven , maar het merendeel van de leden laat niks horen en betaalt gewoon niet.

Is gewoon mijn gedachte over mijn aandeel in het bestuur toentertijd

Ik snap je niet, kan je misschien toelichten wat je bedoeld met dit stukje? Wat heb je precies aangegeven en welk merenedeel laat niks van zich horen en hoe staat dit in connectie met de tijd dat jij nog in het bestuur zat?

Offline barry

• NCN Forum Member
« Reactie #70 Gepost op: 21:06:04, dinsdag 12 november 2013 »
Dat er aan het eind altijd een flink aantal leden niet betaald, tenminste dat heb ik in de jaren mee gemaakt toen ik nog in het bestuur zat.

Dat er leden mee ophouden is totaal geen probleem , maar omdat het volgens meerdere mensen niet loopt op ncn, kunnen zij de meerwaarde van lidmaatschap niet meer waarderen , dus stoppen ermee. En dat zou best nog wel eens een groot aantal kunnen zijn.

Maar misschien valt het allemaal wel mee. Probeer alleen te waarschuwen dat er snel wat gedaan moet worden om nieuwe leden aan te trekken , en vooral te behouden. Want dat schort er ook nog wel eens aan hier, als ik de reacties op het forum lees.

Offline barry

• NCN Forum Member
« Reactie #71 Gepost op: 21:09:14, dinsdag 12 november 2013 »
Over dat aangeven, bedoel ik dus dat ik aangaf met ncn te stoppen als betalend lid, beetje jammer alleen dat ik binnen no-time werd omgezet naar forumlid zonder berichtje oid , was wel even netjes geweest btw .

En bedoelde ook dat menigeen geen berichtje eruit gooit omdat ze stoppen , maar gewoon het lidmaatschap niet betaalden.

Offline Uppert

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #72 Gepost op: 16:32:01, woensdag 13 november 2013 »
Over dat aangeven, bedoel ik dus dat ik aangaf met ncn te stoppen als betalend lid, beetje jammer alleen dat ik binnen no-time werd omgezet naar forumlid zonder berichtje oid , was wel even netjes geweest btw .

En bedoelde ook dat menigeen geen berichtje eruit gooit omdat ze stoppen , maar gewoon het lidmaatschap niet betaalden.

Een schop in je rug krijgen heet dat. Herkenbaar.

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #73 Gepost op: 17:39:08, woensdag 13 november 2013 »
Jij vraagt, wij voeren,uit... Barry. Zet de mijne ook maar om, scheelt omzetten aan het eind van het jaar was het. Je gaf ons de opdracht, wist niet dat we een opdrachtsbeves tiging moesten sturen??

Offline Uppert

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #74 Gepost op: 17:46:55, woensdag 13 november 2013 »
Een schop in je rug krijgen heet dat. Herkenbaar.

Ter toevoeging, ik bedoel hier niet het huidige bestuur mee.