Beste NCN forummembers en Clubleden.
Als eerste punt een kleine toelichting met betrekking tot de terugloop in het aantal posts en members.
Er zijn diverse redenen dat er wat terugloop heeft plaatsgevonden de laatste paar maanden. Deels is dat te wijden aan onenigheid tussen leden , deels is dat te wijden dat leden overstappen naar een ander merk auto. Ook is het te wijden aan uiteraard de crisis , centjes kunnen beter besteed worden dan aan mod's voor een auto. De prioriteiten worden verlegd. Ook de het modellengamma wat nissan momenteel kan aanbieden aan een beginnende bestuurder laat te wensen over. Of het is te oud en gaar , of het valt buiten budget.
Wat betreft de terugloop van clubmembers , de afgelopen 3 maanden zijn er weer aantal leden lig geworden , het gaat zeker weer de positieve kant uit. Dat is met alle fora's en autoclubs , pieken en dalen. En dat zal ook altijd zo blijven. En het aantal leden doet niets af aan de sfeer of plezierigheid op het forum.
Momenteel word er achter de schermen gewerkt aan diverse nieuwe updates. Denk daarbij aan het updaten van de forummsoftware of spambots te weren. Denk daarbij ook aan een nieuwe manier om leden wegwijs te maken. Hierin moet een gulle middenweg worden gevonden. Sommige leden willen alles voorgekauwd krijgen , ik denk dat je dat de essentie van een forum voorbij laat schieten.
Een forum maak je met zijn allen. Niet enkel het bestuur. Daarom zijn er simpele regels opgesteld met betrekking tot je topic titel , de inhoud van je post en duidelijke nederlandse taal. ( uitzonderingen met dyslectie daargelaten ). Daarom grijpt een moderator ook in als het niet behorens de regels is. Soms gaat dat wellicht iet wat ongunanceerd , vaak heeft de moderator daar zijn redenen voor.
Uiteraard staan wij open voor opbouwende kritiek. Kritiek is altijd goed en kan van geleerd worden.
Wat ik nog wel even kwijt wil ; ik vind het prima dat er kritiek word gegeven , wat ik jammer vind is dat het bestuur jullie de mogelijkheid heeft geboden om dit te doen op de ledenvergaderi ng , echter word daar geen gebruik van gemaakt.
Het moge duidelijk zijn wat er in dit topic is besproken. Houd het graag netjes! Dan blijft het wel zo leuk !
Galaxis
Webmaster