Beste leden, ik ben nieuw hier.
Eerst even voorstellen.
ik ben eeeen man van 40 jaar, ben gehuwd en heb 3 schatten van kinderen.
Ben woonachtig te Izegem( belgie,west-vlaanderen).
Zoals je kan lezen hebben we 3 kids van respectievelij k 6,4&2 jaar. Dus moeten er 3 autostoelen in passen. Zoals bij velen met 3 kids is het budget niet van het groootst. Dus onze zoektocht gestart. Onze vorige was een jumpy van citroën, dus zijn we wat ruimte gewoon. Jumpy was geen optie meer. Berlingo vonden we veel te klein. Dan maar gaan kijken naar andere merken. We wisten niet wat er nog past bij ons zowel qua budget als grootte. Plots bij het naar huis rijden met mijn scooter zag ik in een andere weg een leuke bus staan. Het bleek een nissan nv200 evalia te zijn. Bekeken op het net en de prijs was net op het randje. De dag daarna gaan kijken bij de plaatselijke nissan dealer. Eerst gekeken en hij beviel ons wel. Daarna een tweede punt, passen de 3 autostoelen op de achterbank. Ik onze stoelen uit de jumpy gehaald om te passen in de evalia. Gelukkig ze passen peerfect. Testritje geregeld en die beviel ons goed.
Prijs laten maken, die viel net binnen ons budget. Daar onze jumpy verkocht is moest de vervanger snel komen. Er kwam vrij snel eentje vrij . Die dan laten berekenen dan. Past ook binnen budget. Ok, die dan maar. Een grijze(k51). 1.5DCI met 110 pk in launch edition. Hij komt volgende week binnen bij de dealer. Nu rijden we met een nissan juke als vervangend vervoersmiddel . Dat rijd ook heel prima.
zo dit is dan mijn intrede hier.(hopelijk zijn belgen hier ook welkom, maar een nissan forum in belgië vond ik niet).