De evalia is er , wat een mooie auto is het geworden zeg. (foto's volgen later)
De kleur staat hem goed vind ik, de meeste foto's op het net is in die kleur.
Wij hadden hiervoor een Citroën Jumpy . In de evalia zitten we hoger dan in de jumpy die hoger was dan de evalia. Er is daar 1 heel groot voordeel aan, bakken overzicht. Nog meer als met de jumpy vind ik. Nadeel is dan wel dat je je een beetje onveilig voelt in snelle scherpe bochten ook mede omdat hij 20 cm smaller is dan de jumpy. Een scheurijzer is het zeker en vast niet. Met zijn 110pk sterke diesel motor is hij zeker niet lam, al heeft de motor nog maar een paar kilometer gereden. Heel veel luxe en heel veel plaats voor een vrij aantrekkelijke prijs. Een dacia lodgy was nog goedkoper geweest , maar we zijn niet zo aan het merk dacia. De radio is in zijn standaard instellingen dof en flets , maar na een paar kleine aanpassingen speelt de radio wel vrij mooi. De standaard radio is gelukkig vernieuwd en ziet hij er veel mooier uit dan op de foto's die ik tot nu toe gezien had. De schakelpook heeft ook een zilver kleurig middenstukje , dat ziet er ook mooier uit dan een voledig zwart exemplaar. De achterruitrijc amera is te zien in het dashboard en niet gelijk van de Juke in de radio en dat is een beetje nadelig, maar dat went wel . De boordcumputer is een beetje raar , maar het ziet er mooi en heel duidelijk leesbaar uit. De toerenteller is digitaal, ook wel leuk en bij de tijd vind ik. De I key is een vrij groot rechthoekig blokje tot in tegenstelling van de juke, dat was elegant , precies een langgerekte druppel. Starten is ook met veiligheden . De ontkoppelingsp edaal en rempedaal moeten ingedrukt zijn. Dan pas kan je de knop omdaaien, nog ff doordraaien en je kan starten.