Heey,
Ik ben Mark aka Woudam en ik heb een donker groene Almera 1.6 SR uit 1998 (pre-facelift).
Na 2 andere auto's kreeg ik mijn eerste Nissan. Een donker rooie Micra 1.0 uit 1993 zonder achterruitenwi
sser! Een heerlijk wagentje, lekker fel op het gas (en over drempel :applaus:) en natuurlijk betrouwbaar (hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen >:D). Het enig jammere was dat ze, nadat ik injector-reiniger heb gebruikt, op 3-cilinders liep. Uiteindelijk vanwege een kapotte injector. Heeft iemand anders hier nog meer ervaring mee??? :(
Maar omdat een 18 jarige auto was met 185.000km ervaring is het haar vergeven. Dus zodoende was al heel snel duidelijk dat mijn volgende auto wederom een Nissan werd.
Dit dus in vorm van de Almera. Ze bevalt goed en is voorlopig snel genoeg, al kijk ik stiekem wel uit naar een opvolger, maar dat moet nog even wachten. Maar alsnog is dit geen straf :cheer:
Ze is standaard op een k&n luchtfilter en lm-velgen na. Velgen staan nog niet op de foto!
Ik ben afgelopen oktober naar de Nurburgring geweest en daar heb ik een hoop plezier gehad. Dus dat zal een steeds terugkomende hobby worden.
Maar omdat foto's meer zeggen dan woorden hierbij wat foto's!

op de ring!

achterkant met ring-sticker

Gr Mark