Haha, komt goed Kai!
Hey Kevin,
Gisteravond nog ff met wat familie rondgereden. Wat een heerlijke auto en hij is echt voelbaar sneller dan de 106! Wel wat stug, maar dat vind ik niet erg. Ik denk dat ik m 1 of 2 centimeter omhoog ga laten zetten. En qua camber laat ik mij adviseren door het bedrijf waar ik dat laat doen (moet ik even uitzoeken wat een goed adres is).
Het is idd een mooi bak, van iedereen krijg je ook bekijks. Nu nog ff leren poetsen! :P
8)
Ja, hij heeft lekker wat koppel onderin. Ook een heel gezond blok. Dus erg prettig om te rijden laag in de toeren.
Blok is in een goede staat, 28-11-2010 toen ik hem op de dyno had kwam hij uit op 155 krukas pk's en 134(!)wiel(!) pk.

Dat alleen met een andere uitlaat en luchtfilter.
2cm voor en achter doet een hoop, vooral als je dan de demper instelling rondom met 2 verlaagd (dus twee klikjes terug) Dan rijd het een heel stuk comfortabeler!
Ik had hem standaard met schroefset zo staan:

Dat is perfect als je hem praktisch wilt gebruiken. :)
De meeste uitlijnzaken (geen quickfit o.i.d.) kunnen heel makkelijk het camber naar 0 zetten en de schroefset omhoog zetten.
Ik heb hem toen des tijds bij "Wanders Bandenservice" laten doen (steenbergen), omdat zij ervaring hadden met uitlijnen i.c.m. schroefset.
Vanuit Amersfoort is het wel een aardig eind rijden 1,5 uur dus wellicht dat je een bedrijf in de buurt kan vinden.
Het stelt weinig voor gezien ze alleen de ringen omhoog moeten schroeven op juiste hoogte:

Als je hem een keertje oppoetst springt dat rood er nog meer uit haha.