...dat was ik helemaal vergeten ::) ...
Word je lid van het Nissan-forum, maar dan stel je je niet voor. Schande :o !. Maar goed, bij deze dus.
Ik heet Laurens en woon in Drenthe. Onze auto is een metallic-groene (N15) Nissan Almera 1.4 GX hatchback uit 1996 (nou ja, 'onze', hij is van mijn vriendin. Ik heb geen rijbewijs en rijd dus alleen mee als passagier :-P ).
Zolang ik mij kan heugen heeft mijn vader in Datsuns en Nissans gereden: twee maal een Datsun Cherry, een Datsun Stanza (die hij op de kop in een sloot heeft geparkeerd doordat er olie op de weg lag...), een Nissan Bluebird, twee keer een Nissan Primera (waarvan één SRi-versie...) en sinds 2001 een Nissan Almera Tino. Je kunt dus wel zeggen dat ik Nissan met de paplepel ingegoten heb gekregen.
Toen mijn vriendin twee jaar geleden haar eerste auto kocht hebben we flink gezocht op Internet. De Nissandealer van mijn vader heeft ons toen een tip gegeven: ga eens daar en daar kijken, een collega heeft nog een mooie Almera en een mooie Sunny staan. Zo gezegd, zo gedaan: vriendin heeft proefgereden en de Almera gekocht. Tot nu toe heeft ze er geen grote problemen mee gehad, afgezien van een gecorrodeerde koplampstekker . Maar lief lachen naar de monteur van de lokale garage resulteerde in een gratis reparatie :-)
Ik ben lid geworden van het forum omdat dat me wel handig leek. Stel dat ik eens iets te vragen heb over onze auto, dan zijn er hier vast wel leden die er een antwoord op weten. Ik ben zelf nog niet echt techneutisch, maar wat niet is kan nog komen :-)
Edit: foto bijgevoegd!
[verwijderd door de beheerder]