Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Maarten (18), kom uit de omgeving van Amsterdam en heb sinds vrij kort mijn rijbewijs. Studeer momenteel in Utrecht en werk in het weekend als commercieel medewerker. De zoektocht naar een eerste auto heeft me langs heel wat merken geleid maar vanwege de betrouwbaarhei
d heb ik voor een Aziaat gekozen, een Nissan Almera 1.4 uit '96 met ruim 160k op de teller. Van buiten en van binnen in perfecte staat (kleur bordeauxrood) en motorisch ook in orde. Wel een stroeve koppeling maar daar zou naar gekeken worden.
Heb vandaag een proefrit gemaakt en ik ben vrij enthousiast over deze auto, later deze week zal ik hem kopen.
Ik moet toegeven, met het merk Nissan en alle andere Aziaten heb ik vrij weinig, maar zodra je zelf een auto hebt word je er vanzelf een beetje liefhebber van. Daarom lijkt het me leuk om een beetje een Nissan-forum bij te houden, ook voor m'n eigen kennis. Mijn favoriete merk is Citroën, maar dat leek me geen geschikte eerste auto. Verder ben ik groot liefhebber van Britse en Italiaanse (sport)wagens en van auto's in het algemeen, daarom heb ik er ook voor gekozen om meteen om mijn 18e een auto te kopen.
Zodra ik de auto in bezit heb zal ik foto's posten, hoop dat jullie een beeld hebben gekregen van mij en stel gerust vragen

gr,
Maarten