Erg geslaagde meet goede opkomst veel gezelligheid. Nieuwe mensen gezien en ontmoet. Alles bij elkaar goed georganiseerd blijvertje wat mij betreft.
Maar........
Er zijn wel wat mensen die het nodig vonden om te gaan 'racen' het is misschien een groot woord maar rond scheuren, overdreven hard voorbij rijden en naast elkaar lekker hard optrekken e.d. vind ik (en Lucas en JW) onder racen vallen. De mensen die het betreft zijn hierop aangesproken.
Waar ik wel een beetje van baal is dat deze regels bekent en vanzelfspreken d zijn. Dan word er nog erg 'populair' gereageerd als er iets van gezegd word. Wel grappig bedoeld denk ik maar verkeerd getimed. Op het moment dat iemand van het bestuur hier iets van moet zeggen hebben andere leden die erbij waren een steekje laten vallen.
De club is van ons allemaal en daarom heeft naar mijn mening iedereen hier een stuk verantwoordeli jkheid in. Het aanzien van de club is eerder afgebroken dan opgebouwd.
Begrijp me goed er is niets ernstigs gebeurt en wat mij betreft geld dit als een grote glimmende spiegel die je (de mensen die zich aangesproken voelen) jezelf maar eens voor moet houden.
Volgende keer zal ik iets minder mild zijn de regels zijn er niet voor niets. Men heeft het altijd over 'die sjonnies' die lopen te racen en te sprinten. Mar we kwamen vanmiddag aardig in de buurt van dit stempel.
Daar pas ik dus voor. Er zijn een hoop mensen die veel tijd en moeite in de club steken om er iets moois/leuks/gezelligs van te maken, kortom een club waar je bij wilt horen en waar je trots op kunt zijn.
Maar goed dus wat gebeurt is is gebeurt en ik neem aan dat dit de laatste keer was, ook dat er niet serieus met de opmerkingen van ons (bestuur) word omgegaan. Er is een tijd voor geiten/grappen/grollen (dat weet ik maar al te goed, en daar doe ik enthousiast aan mee) maar er is ook een tijd van serieus zijn en dat is o.a. als je kritiek krijgt over je gedrag. Want hoe dan ook als je kritiek krijgt ben je in iemands ogen dus niet goed of irritant bezig en aangezien de meets voor een ieder leuk moeten zijn verwacht ik dat je dus met kritiek (mits ergens op gebaseerd natuurlijk) iets doet.
Anyway op naar de volgende meet en iedereen bedankt voor een gezellige middag.
gr BB