Auteur Topic: hallo allemaal  (gelezen 16404 keer)

jpowerr

• Gast
hallo allemaal
« Gepost op: 19:34:31, donderdag 31 augustus 2006 »
hey hey mensen ik ben jeffrey kom uit dronten ben 20 rij nissan sunny 1.6 16v kleur rood dikke bumpers onder de auto alles blauw van binnen ook blauw dikke uitlaat filter enzo voort groetjes jpowerr O0

Offline FlipFlop GTSE

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
Re: hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 19:35:29, donderdag 31 augustus 2006 »
welkom hier  O0.  pics :D

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 19:52:23, donderdag 31 augustus 2006 »
ps. hebben ze in dronten al stoplichten? toen ik er nog woonde was er nog geen te bekennen alleen bij de nissandealer in de buurt :D

maar welkom O0

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #3 Gepost op: 20:46:09, donderdag 31 augustus 2006 »
welkom en graag zien we natuurlijk wat foto's van je wagen!!

retard

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 22:45:09, donderdag 31 augustus 2006 »
cool iemand uit de buurt :)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #5 Gepost op: 00:51:07, vrijdag 01 september 2006 »
Hey welkom hier! Ook zeer benieuwd naar de pics van je wagen. Vooral de pics van het interieur, ik rij zelf een 100NX met volledig blauw interieur en ben wel benieuwd wat de verschillen zijn :D

headlock

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 22:51:03, dinsdag 05 september 2006 »
kom zelf ook uit dronten, maar soms ken je beter stoplichten hebben , is hier een overvloed aan drempels op de meest vreemde plekken,
en rotondes (stikt het er ook van )zijn alleen maar leuk met achterwiel aandrijfers.

headlock

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 22:52:25, dinsdag 05 september 2006 »
ps. hebben ze in dronten al stoplichten? toen ik er nog woonde was er nog geen te bekennen alleen bij de nissandealer in de buurt :D

maar welkom O0

heeft er daar ooit een gestaan dan? pff zeker met wegwerkzaamhed en ofzo :P

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 14:44:11, woensdag 06 september 2006 »
ff, is al wel een jaar of 10 geleden volgens mij... maar goed, toen wij er weggingen werden echt overal rotondes aangelegd ja, ik ben benieuwd of het de 1e gemeente wordt waar ze drifttournooie n organiseren op de openbare weg ( zoiets als ele rally in helmond en omstreken)

wel ideaal daar :D

headlock

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 18:33:25, woensdag 06 september 2006 »
ff, is al wel een jaar of 10 geleden volgens mij... maar goed, toen wij er weggingen werden echt overal rotondes aangelegd ja, ik ben benieuwd of het de 1e gemeente wordt waar ze drifttournooie n organiseren op de openbare weg ( zoiets als ele rally in helmond en omstreken)

wel ideaal daar :D

er word hier 's nachts al fanatiek gedrift. je kan hier hele mooie parkourtjes uit zetten, deed het zelf ook met me e30 alpina.
's nachts rijd er hier ook geen ziel rond en vooral zondag aaf/nacht is het politie bureau gesloten hier dus heb je ook soort van vrij baan :P

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 18:46:16, woensdag 06 september 2006 »
ja idd, dat politiebureau was toendertijd hartsikke nieuw en vrij groot voor die 2 agenten en die ene politieauto in dronten :D

maar heb wel een keer de complete zooi zien rijden langs de manege... 5 politiemotoren en 3 auto`s en een busje, allemaal met toeters en bellen aan :-\

maar dat was wel fijn aan dronten, lekker rustig en je hebt van die landweggetjes waar nooit iemand komt waar je allemaal sprintjes kan doen zonder problemen ^-^

headlock

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 18:56:00, woensdag 06 september 2006 »

maar heb wel een keer de complete zooi zien rijden langs de manege... 5 politiemotoren en 3 auto`s en een busje, allemaal met toeters en bellen aan :-\
ow dan zal er wel iemand schuin overgestoken zijn , of door rood gereden ondanks het feit dat we hier geen stoplichten hebben ::)