Ja zoals sommige mensen al weten ben ik dus Lizard...in het normale leven heet ik gewoon Peter...
Ik hebzelf een N15 1.4s en ik moet zeggen dat ik hem een beetje te traag vind gaan...vandaar dat ik de p10e GT van P.Orno heb overgekocht...
want jamwel jullie raden het al...ik wil dat motorblok in mijn N15 hebben...daarn
a ook een beetje de auto strippen en kijken of ik dan iets sneller ben als dit jaar op Summermaxx....
Ben normaal niet zo voor de snelheid maar als je 1 na laatste wordt op de 200 meter dan is dat niet leuk meer..!! Moet wel zeggen dat ik eerst begon voor de lol en dat het idee mijn wel heel erg aanstond al voor een 2 ltr blok...en natuurlijk niet zomaar 1...
Was gewoon rustig aan het wachtten totdat mijn beurt was toen Ronnie(P.Orno) aankwam lopen en mij vroeg wat ik voor motorblok heb...ik lachen en met trots zeggen een 1400tje...STAN
DAARD....hahah
ahaha
na wat gepraat te hebben heeft hij mij een aanbod gedaan om zijn P10e GT te kopen...heb daar ff een paar dagen over nagedacht en besloten hem te kopen.....
Hij staat nu in de garage en word gedemonteerd..
de onderdelen die ik kan gebruiken gebruik ik en de rest verkoop ik zodat ik nog wat dingen kan halen die ik nog moet aanpassen...
De vraag waarom heb je niet voor een N15 GTI gekeken...simp
elweg omdat de pk's niet hetzelfde zijn...scheelt een kleine 7 a 8 pk...en niet iedereen zal het met me eens zijn, maar op een geijkte band kwam dat verschil eruit...
En is nog met een mooie rode kleppendeksel ook...
Dus vandaar ook nu mijn vraag als er mensen zijn die er verstand van hebben van wat er allemaal geswapt kan woren en wat ik nieuw moet halen laat het me meten... maasster@hotmail.com is mijn mail...nu alleen nog ff kijken hoe ik de fotos erop krijg zodat ik met trots mijn N15 kan laten zien...
Zal natuurlijk iedereen een beetje op de hoogte houden aangezien de mensen hier ook een beetje van NISSAN houden hahahahahaha

greetz Lizard