Auteur Topic: Mijn 1e Nissan, Even voorstellen  (gelezen 16496 keer)

Offline drugarth

• NCN Forum Member
  • *
Mijn 1e Nissan, Even voorstellen
« Gepost op: 14:59:41, maandag 18 december 2023 »
Goedemiddag,

Afgelopen zaterdag mijn 1e Nissan aangeschaft. Het betreft een Qashqai j12 Tekna+ in het ceramic grey met zwart dak. Betreft een nieuwe voorraad auto , dus levering kan al lekker snel, binnen een paar weken.

Mijn auto verleden is behoorlijk divers, echt merkentrouw kun je me niet noemen :-)
Begonnen met een Golfje 2, toen een Skodia fabia, een volvo c30, skoda yeti, Mini Cooper coupe S, Volvo xc40 T5 AWD, en uiteindelijk een Toyota Yaris Cross...de laatste nu dus ingeruild voor de Nissan, was ons toch net iets te klein.
Over mezelf: 51 jaar, ict-er en getrouwd. No Kids. Wat vind ik leuk: fantasy boeken, film, games, fc groningen , regelmatig een biertje in de kroeg doen, en af en toe in de schuur beetje met hout knutselen.

Waarom de Nissan?
Ik vind hem er goed uitzien,  is een van de weinige auto's die alle, voor mij, must have gadgets heeft zoals de hud en 360 camera. Daarnaast leuk van binnen aangekleed , niet zo spartaans als bijv. De Toyota. Ook precies het juiste formaat, niet te klein, noch te groot, niet te zwaar. Maakt het voor ons tot een aantrekkelijk pakket.
De eindejaars korting van 10k was het laatste zetje om ons over de streep te trekken.

Hij doet me erg denken aan onze xc40, beste auto die tot nu toe hadden (beetje spijt van inruil), dus laten we hopen dat we hier net zo blij van worden!

Offline Wack Demon

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • 2018 Kia Niro 1.6 Hybrid - 2012 Kia Picanto 1.2
Re: Mijn 1e Nissan, Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 09:26:57, dinsdag 19 december 2023 »
Welkom! veel plezier met je Qashqai! Hopen dat je er snel mee op pad kan

Offline xx-maris-xx

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Ex Micra k11, N16, K11 Cabrio
« Reactie #2 Gepost op: 11:50:36, vrijdag 22 december 2023 »
Welkom! Veel plezier met je Nissan 😉

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
« Reactie #3 Gepost op: 21:36:57, maandag 25 december 2023 »
welkom!

Cheers
JAn

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 01:37:45, zaterdag 24 februari 2024 »
Welkom op het forum.
De Qashqai J12 Tekna+ is een heerlijke auto. Ik heb er inmiddels 37.000 km mee gereden.