Hallo Allemaal,
In 1986 heb ik de naam Kevin van mijn ouders meegekregen, geboren en getogen in het mooie Zutphen.
In het verleden ook al eens actief geweest hier op het forum, met 1 van mijn meerdere Nissan's (P11, N15, P11-144) die ik gehad heb.
De laatste Nissan is misschien wel het bekendste, dit was een zwarte P11-144 met rode 18" Schmidt velgen.
Na de P11-144 is het voor mijn gevoel een beetje de verkeerde kant op gegaan wat betreft auto's. Nooit heb ik in andere auto's het gevoel gehad wat ik de Nissan's had.
Vanwege veranderingen in interesses, en privé sfeer (relatie, kids) het hele auto gebeuren links laten liggen, en mezelf in "jaartje APK" auto's vervoert.
Nu was ik toevallig toe aan een andere auto, en dit moest er 1 worden voor langere periode.
Na een lange zoektocht terecht gekomen bij de Nissan dealer een stukje verderop, en hier een proefrit gemaakt in een metallic zwarte Nissan Note 1.4 Life+ van bouwjaar 2010.
500 meter te hebben gereden in deze auto, was het voor mij al duidelijk! De Note moest er komen.
Het gevoel wat er in het verleden was met andere Nissan's was er meteen weer. Er moest dus maar een gesprek gevoerd worden voor de aankoop.
Zo gezegd zo gedaan, maar helaas kon ik de Note niet meteen meenemen.
Deze wordt namelijk nog voorzien van een onderhoudsbeur t, nieuwe APK en een poetsbeurt binnen en buiten.
Zaterdag 16 december mag ik hem ophalen, en mag ik me weer gelukkig prijzen als Nissan eigenaar.
Helaas heb ik geen foto's, die dacht ik wel even van internet te plukken wanneer ik thuis kwam na de aankoop.
Maar bij thuiskomst was de auto al van internet gehaald, en nu heb ik helaas geen foto's.
Wanneer de Note voor de deur staat zullen er hier een paar foto's geplaatst worden.