De eerste die ik ooit gezien had was een rode, ook heel mooi.
Maar moest wel even wennen aan de gele kleur, hoef niet zo nodig eruit te knallen in het verkeer, want dat doet het model al, maar sinds ik er al enige ritten mee heb gereden ben ik inmiddels al gewend en ga ik hem steeds mooier vinden.
Helaas zit de originele motor er niet meer in, maar!...deze heb ik er gelukkig wel bij gekregen!
Die laat ik ooit reviseren en gaat weer terug in de Nissan na de restauratie.
(de rode targa daken heb ik zelf even geel gespoten, zodat het in ieder geval een klein beetje overeen komt.)

Verder heeft hij een deukje in het voorste spatbord...

En een lelijke roestplek bij de achterste ruitenwisser, deze is inmiddels al een stuk groter en heeft de vorm aangenomen van een gat. :)

Heb die even tijdelijk dicht gekit, zodat er geen water in kan komen, anders heb ik lekkage binnen als ik de klep open doe.
Even kijken of het lukt om de rotte plek te vervangen door een nieuw stukje in te laten lassen aankomende zomer.
Maar eerst moet ik de meters maken, (km & dagteller) deze draaien het ene moment wel en het andere moment stoppen ze ermee en staan ze weer vast.
Ook de snelheidsmeter is niet helemaal lekker, deze valt dood neer en na een tijdje springt hij op en neer en is weer goed.
Maar kan gebeuren dat hij later weer dood neervalt en dan stopt hij er definitief mee.