Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 9899 keer)

Offline Rick

• NCN Forum Member
  • **
Hallo!
« Gepost op: 11:11:07, dinsdag 27 juni 2017 »
Dag allemaal, mijn naam is Rick en ben nu zo'n twee maanden in het bezit van een Almera Tino uit 2002. Ik ben ongeveer een jaar lang op zoek geweest naar een vervanger voor mijn te klein geworden Daewoo Matiz. Na talloze reviews te hebben gelezen over talloze auto's en merken gaven de positieve berichten over de betrouwbaarhei d van de Tino de doorslag. Ik heb er helaas nog niks qua onderhoud aan kunnen doen, maar mijn handen jeuken voor een grote beurt. Daarnaast zit er wat slijtage onderhoud aan te komen. Einddemper, airco condensor en ik denk stabilisatorst angen. Tot nu toe bevalt de auto goed. De koppeling was even wennen, mede de rechtuit stabiliteit. Ik moet vrij frequent bijsturen, maar heb gelezen dat dit een beetje het karakter is van de auto. Het stoort niet in ieder geval. De auto heeft nu 156xxx gelopen. Ik hoop er lang mee te kunnen doen en hoop dat hij zijn naam qua betrouwbaarhei d waar maakt. Tot nu toe erg fijne wagen!!

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • NCN Paparazzi!
Re: Hallo!
« Reactie #1 Gepost op: 11:32:47, dinsdag 27 juni 2017 »
Welkom! :smile:

Offline Rick

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 19:25:09, dinsdag 27 juni 2017 »
Dank je! Eindelijk een autoforum dat nog leeft! Heb al even lopen spitten, maar wat een berg aan info. Ga ik wel even zoet mee zijn!  :thumbsup:

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Geslacht: Man
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #3 Gepost op: 22:04:42, dinsdag 27 juni 2017 »
Welkom!
Ja we houden stug vol ;)
Succes met je wagen!!

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member