Auteur Topic: Belofte maakt schuld, dús voorstellen! ;)  (gelezen 11819 keer)

Offline Dolledokus

• NCN Forum Member
  • **
Belofte maakt schuld, dús voorstellen! ;)
« Gepost op: 14:34:35, zaterdag 27 mei 2017 »
Ollah,

Hallie hallootjes,
Nou, ik ben dus Dolledokus. Mijn echte naam hoor je vast wel een x op een meeting. Maar dat zal pas zijn zodra ik een Micraatje heb.
Das in elk geval de bedoeling, een Micra. En zodoende plaatste ik eerst een ander topic. In dat topic zei ik dat ik me voor zou stellen, en dus maakt belofte schuld!
Nou, ik ben dus Dolle. Ik ben 44 lentes jong, en heb al enige Nissans mogen rijden. In mijn jeugd reden pa en ma de geniaal geweldige Datsun. Man man wat waren dat heerlijke bakken. En je kon (als je goed kon mikken) als kind vroeger, precies door het klapraampje heen spugen, als je je op een familiefeestje weer eens had vol zitten proppen met een te veel aan cola, snoepjes en chips. wat dan stevig door elkaar werd gehusselt als je achterin de Datsun zat. Pa niet blij, maar wel blij dat het buiten lag en niet binnen op de bekleding!!  :pukey:(mwuahahah)
Goed, Dolle, wat heb je dan zoal aan Nissan spulleke gehad jongen? Nouhou, een aantal, niet veel, maar genoeg om er weer eentje te willen hebben. Sleutelen zit er helaas niet meer echt in voor me. kleinigheidjes kan ik nog wel, maar grote dingen daar begin ik niet meer aan. Dat trekt mijn lijf helaas niet meer. Maar goed, ik dwaal een enig af hier. En geloof me, dat kan ik erg goed!  :puh2:

Allez, retour naar : welke heb je gehad dan Dolle?
Welnu, ik heb ooit een primera gehad. Mijn eerste eigen Nissan. Een 2.0. Heerlijke bak! Geweldig in rond gereden. Kostte destijds wat, maar dan had je ook wat. Ergens tussendoor nog een of andere frot-sunny, die ik noooooit had moeten kopen. Maar ja, ik werd verliefd. Momenteel hebben we nog een schitterende Vanette. Dolblij mee met dat ding. Rijd altijd en eigenlijk nooit gesodemieter mee. Behalve als mijn lief benzine in ons dieseltje mikt! Maar ook dat heeft ze inmiddels 2x weten te overleven. Dus ja, top bus!  :worshippy:
En nu is het op naar een Micra. Om een lang verhaal kort te maken, ik wil een Micra omdat ik met de Micra mijn vrijheid koop. Dat leg ik nog wel eens uit dat verhaal. Ik hoop dat de Micra goeie fatsoenlijke stoelen heeft, want das wel een beetje een must. mahgoe, als dat niet naar mijn zin is, dan kan er vast wel een andere stoel van een ander model in. Komt helemaal goed!

Allez, ik ga nog wat lezen hier. er staan interessante weet dingetjes hier, en ik wil zo snel als mogelijk "up to speed"zijn rondom de Micra.
Groetsels! :thumbsup:

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
  • Geslacht: Man
    • Mijn nissan 350Z
Re: Belofte maakt schuld, dús voorstellen! ;)
« Reactie #1 Gepost op: 17:08:58, zaterdag 27 mei 2017 »
Welkom!

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #2 Gepost op: 19:14:21, zaterdag 27 mei 2017 »
Welkom dolle,

Ik had al gereageerd in je andere topic.

Wat betreft stoelen de micra heeft nogal veel verschillende stoelen gehad door de jaren heen.

De oudere modellen hebben nog echt zetels die comfortabel zitten. Mijn 1.4 van 2001 had net plankjes dus daar heb ik toen kuipstoelen in gezet

Offline Dolledokus

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 20:11:05, zaterdag 27 mei 2017 »
Dank dank Sunny en Xleonl,

Ik zal niet zeggen hoe harder hoe beter. Maar "frans comfort" waar je in wegzakt moet het zeker niet zijn. Ach en daarnaast, alles is te vervangen toch?! ;)

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 21:34:03, zaterdag 27 mei 2017 »
Welkom op het forum.

Offline Dolledokus

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 06:01:37, zondag 28 mei 2017 »
Dank u beste kers bestuurder :smile:

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #6 Gepost op: 13:25:56, maandag 29 mei 2017 »
Welkom!

Offline Dolledokus

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 15:40:37, maandag 29 mei 2017 »
Merci  :thumbsup:

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #8 Gepost op: 15:54:02, maandag 29 mei 2017 »
Welkom hier!

Offline Dolledokus

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 15:58:33, maandag 29 mei 2017 »
Grazie mille  ;)