Auteur Topic: jeroen stelt zich (weer) opnieuw voor  (gelezen 8371 keer)

Offline jeroen83

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
jeroen stelt zich (weer) opnieuw voor
« Gepost op: 17:10:12, zondag 26 maart 2017 »
Nou gaan we weer ;)
Ben al eens lid geweest (onder dezelfde naam) met verschillende Nissans, primera's sunny's gti en een R33 GTST maar lange tijd niet aanwezig geweest hier
en volgens mij m'n account verlopen of zelf verzocht om verwijdering ivm niet gebruiken.

Op t moment rij ik een Swift 2007 met GT pakket, maar wil een goede trek auto denk aan een X-trail 2.5 of een Murano.
Ben dus nog oriĆ«nterend  :hamer2: :puh2:
« Laatst bewerkt op: 23:31:48, zaterdag 15 april 2017 door jeroen83 »

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
Re: jeroen stelt zich (weer) opneiuw voor
« Reactie #1 Gepost op: 18:26:02, zondag 26 maart 2017 »
Dan zou ik toch kijken voor een Xtrail. Of als het budget het toelaat een Titan/XTerra. Murano als trekauto lijkt mij een wat mindere combinatie omdat de CVT niet zo gek is op zware gewichten extra.

En misschien dat ik dan wel gewoon pure pech heb gehad, maar het achterste differentieel kan dan ook nog wel eens wat te lijden hebben. Heb ik zelf tot twee keer toe gehad en dan zonder aanhangers maar met redelijk sportief rijden.

Offline jeroen83

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 18:34:07, zondag 26 maart 2017 »
Moet eerst even de Swift verkopen.
Maar zat inderdaad meer aan de x-trail 2.5 te denken en dan bouwjaar 2004-2006 beetje aan de hand van de prijs etc.
Deze zijn veel lichter en mogen meer trekken en zag toch wel wat probleempjes met de murano langskomen.

Offline jeroen83

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 21:23:49, zaterdag 15 april 2017 »
Nou ik heb een x-trail gekocht.
Betreft een 2.5 elegance columbia. Leer navi opendak cruisecontr. Etc etc.

Carrosserie ziet er mooi uit in antraciet, binnenin was duidelijk gebruikt waarvoor die is gebouwd ;) maar goed alles is weer spik en span. Nu nog even nieuwe banden, iemand een tip welke?

Daarbij heb ik als ik schakel en mijn gasloslaat dat het toerental een 2-300 rpm omhoog gaat alvorens die zakt. Voor zover ik snel kon zien is het een elektronische gasklep.
Daarentegen heb je dan geen elektronisch stuurhuis  :nosmile:

Iemand een idee?