Auteur Topic: Heb jij of ken jij iemand met een Bluebird T12  (gelezen 10024 keer)

Offline BluebirdT12

• NCN Forum Member
  • **
Heb jij of ken jij iemand met een Bluebird T12
« Gepost op: 14:32:44, vrijdag 17 maart 2017 »
Hoi, ik ben Floris 4e jaars student aan de kunst academie en trotse bezitter van een Nissan Bluebird T12 uit 1987 (gekregen van mijn opa). Ik ben hier omdat ik voor mijn afstuderen opzoek ben naar andere T12 eigenaren en ben benieuwd naar hun verhaal. Dus, ben of ken jij iemand met een Bluebird T12 en heb jij zin om mij je verhaal te vertellen? let me know! design.floris@gmail.com
« Laatst bewerkt op: 14:34:37, vrijdag 17 maart 2017 door BluebirdT12 »

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij of ken jij iemand met een Bluebird T12
« Reactie #1 Gepost op: 14:40:24, vrijdag 17 maart 2017 »
Welkom, Floris! Leuk dat je een Bluebird hebt gekregen, er zijn vervelendere auto's om te krijgen om het zo maar te zeggen. Heb je foto's van jouw wagen? Wij zijn namelijk waarschijnlijk net zo benieuwd naar jouw verhaal en auto als jij naar de onze.

We hebben er meerdere op dit forum (okay, sommige hebben een T72 en dus een in Engeland geproduceerde "T12").  Binnenkort hebben we een NCN meeting in Alkmaar waar er naar ik meen tenminste 3 zullen zijn. Maar vertel, wat is uiteindelijk het doel? Hoe wil je onze verhalen gaan verwerken in jouw afstudeerproje ct?

Mijn Bluebird T12:

Groetjes,

Rens

Offline BluebirdT12

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 14:53:18, vrijdag 17 maart 2017 »
Hey Rens! Ik heb hem alweer 4 jaar ;) deze zomer nog 3500km mee gereden door Zuid Frankrijk. Gelukkig kan ik met mijn pa zelf hier en daar wat sleutelen ;). Het doel ik om de verhalen te gaan gebruiken in mijn onderzoeksdocu ment, ik ben bezig met een onderzoek naar mijn auto binnen mijn familie en leg dit vast op film. Waar ik benieuwd naar ben is hoe de andere aan hun Bluebird zijn gekomen en welke herinneringen zij er allemaal aan hebben, je hebt er tenslotte niet zomaar eentje.

Mijn wagen:

Groeten,

Floris
« Laatst bewerkt op: 14:55:07, vrijdag 17 maart 2017 door BluebirdT12 »

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 15:01:10, vrijdag 17 maart 2017 »
oef, mooie maagdelijk witte Bluebird! Geweldig! Is het de 1.6 of 2.0? Maar leuk om te horen wat je van plan bent met je onderzoek, mocht je ze willen delen ben ik persoonlijk ook erg benieuwd naar de filmpjes. Ik zal op een rustig moment met een lekker pilsje erbij een verhaal voor je typen. Zit een heel verhaal aan vast en ik moet er even goed voor gaan zitten.

Wie weet zie ik je nog eens rijden in Zuid Frankrijk, die van mij mag elke zomer ook mee op toer door Europa en Frankrijk is een door mij zeer geliefd vakantieland :smile:

Offline BluebirdT12

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 15:08:41, vrijdag 17 maart 2017 »
Haha dankje, dit is de 2.0 ;) Ik wil graag langskomen bij de NCN meeting om te kijken of ik daar ook wat mensen kan spreken. En (als jij het ook tof vind) vind ik het ook leuk om bij jou langs te rijden om de verhalen tijdens een interviewtje te horen?

Groeten!

Floris

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #5 Gepost op: 21:42:00, zaterdag 18 maart 2017 »
Welkom!!
Elke Bluebird meer in de club word deze jongen weer een stukje vrolijker :)
Mooie wagen met een mooi verhaal.
Tja mijne is dan de jongere engelse zus van de T12 de T72,ik ben er ook op de meeting dus kunnen we ff praten.

Spreek je en succes met je wagen en project!

Willem

Offline BluebirdT12

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 20:19:18, zondag 19 maart 2017 »
Ook een prachtige Bluebird!! Ik ben benieuwd naar de verhalen, tot de meeting!  ;)

Groeten,

Floris