Auteur Topic: Heb jij of ken jij iemand met een Bluebird T12  (gelezen 10024 keer)

Offline BluebirdT12

• NCN Forum Member
  • **
Heb jij of ken jij iemand met een Bluebird T12
« Gepost op: 14:32:44, vrijdag 17 maart 2017 »
Hoi, ik ben Floris 4e jaars student aan de kunst academie en trotse bezitter van een Nissan Bluebird T12 uit 1987 (gekregen van mijn opa). Ik ben hier omdat ik voor mijn afstuderen opzoek ben naar andere T12 eigenaren en ben benieuwd naar hun verhaal. Dus, ben of ken jij iemand met een Bluebird T12 en heb jij zin om mij je verhaal te vertellen? let me know! design.floris@gmail.com
« Laatst bewerkt op: 14:34:37, vrijdag 17 maart 2017 door BluebirdT12 »

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij of ken jij iemand met een Bluebird T12
« Reactie #1 Gepost op: 14:40:24, vrijdag 17 maart 2017 »
Welkom, Floris! Leuk dat je een Bluebird hebt gekregen, er zijn vervelendere auto's om te krijgen om het zo maar te zeggen. Heb je foto's van jouw wagen? Wij zijn namelijk waarschijnlijk net zo benieuwd naar jouw verhaal en auto als jij naar de onze.

We hebben er meerdere op dit forum (okay, sommige hebben een T72 en dus een in Engeland geproduceerde "T12").  Binnenkort hebben we een NCN meeting in Alkmaar waar er naar ik meen tenminste 3 zullen zijn. Maar vertel, wat is uiteindelijk het doel? Hoe wil je onze verhalen gaan verwerken in jouw afstudeerproje ct?

Mijn Bluebird T12:

Groetjes,

Rens

Offline BluebirdT12

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 14:53:18, vrijdag 17 maart 2017 »