Misschien is het duidelijker als ik zeg dat de door Nissan geleverde haaievin antenne geen DAB aansluiting heeft. "Niet goed werkend product" zoals jij aangeeft is niet van toepassing, wel een product met "iets wat niet mogelijk is"
Voor mij als klant is het in ieder geval een niet goed werkend product. in mijn brochure staat daarover niets vermeld, wel als ik het aan de verkoper vraag, dat staat in zijn computer en niet in brochure. En als ik vraag of daar binnenkort een update komt, verwijs ie me naar Nissan en Nissan verwijst me naar de dealer...
Maargoed, afschuiven is niet een Nissan ding, maar Nederlands :)
Heb ik hier inderdaad iemand van de werkplaats? Zo ja, dan heb ik nog meer vragen wat ik niet zo 123 op web kan vinden.
1. Waarom is de 1.6 zwaarder dan de 1.2? Het is bijna 100 kg, ligt dat echt aan 400cc meer? Sorry, ik ben een leek op dit gebied
2. Waarom rijdt een 18inch minder zuinig?
3. U weet precies wat de maten zijn. Weet u ook hoe zwaar bijv de Oppama wielen zijn tov de standaard 18 inch?
4. Wat ik al altijd al wilde weten, zijn lichtmetalen wielen lichter dan de standaard stalen wielen?
5. Heeft u voor mij een koppel en toeren plaatje van de 1.2 en/of 1.6?
6. Wanneer rijdt een turbomotor het zuinigst? Is dat bijv wanneer je hem voelt? Of juist daarvoor? Ik ben geen zuinigheidsfre
ak, maar rij wel vaak achter vrachtwagens of gewoon langzaamste rechterbaanrij
der (mits degene met 60 km rijdt...) en ook nog eens met 20 meter afstand zodat in en uitvoegend verkeer het gemakkelijk hebben. Ik kan dan makkelijk aanpassen, zij ook. Een deukje en ik ben dan nog veel later op mijn werk. En 2 meter achter mijn voorganger of 20 meter, een stoplicht en alle tijdwinst is verdwenen
Waarom al deze vragen? Sinds jaren voel ik vlinders in mijn buik. Er komt een nieuwe auto aangezien mijn oude echt total loss is verklaard. Ik kan niet wachten op mijn Nissan Pulsar! Gewoon wat effe pret weetjes :)