Auteur Topic: VERZEKERINGSARRANGEMENT NISSAN CLUB NEDERLAND  (gelezen 29791 keer)

Offline gardenieradvies

• NCN Forum Member
  • *
  • Geslacht: Man
  • ' ingewikkelde zaken maak ik graag simpel '
    • Gardenier Advies
VERZEKERINGSARRANGEMENT NISSAN CLUB NEDERLAND
« Gepost op: 13:52:49, zondag 11 september 2016 »
Beste Nissanliefhebb ers en leden van Nissan Club Nederland

Ik wil mij graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Remco Gardenier en met veel plezier ben ik al 25 jaar werkzaam in de verzekeringsbr anche, waarvan de eerste 12 jaar als financieel adviseur in loondienst en sinds 2004 als eigenaar van Gardenier Advies, een onafhankelijk verzekeringska ntoor in Drachten. Met mijn 'no-nonsense' mentaliteit geef ik graag een persoonlijke noot aan het klantcontact. Het is mijn tak van sport om te zoeken naar de beste verzekeringsvo orwaarden i.c.m. een scherpe premie. Digitaal gemak d.m.v. de online polismap staat hierbij voorop.  Ingewikkelde zaken maak ik graag simpel en inzichtelijk. Ik ben erg verheugd jullie te mogen melden dat ik in samenwerking met het bestuur van NCN een aantrekkelijk verzekeringsar rangement mocht maken, waarvoor nogmaals mijn hartelijk dank. Ik ben ervan overtuig dat we daar allemaal onze vruchten van zullen plukken.

Ik mag jullie het volgende aanbieden:

ARRANGEMENT 1
U komt in aanmerking voor 10% korting op alle dekkingen old/youngtimer. Hierbij geldt dat er voor dagelijks gebruik al een 1e voertuig (gezinsauto) voor privé/werk in gebruik moet zijn (op naam verzekeringnem er/partner) welke ook bij Gardenier Advies verzekerd wordt. Naast de korting i.v.m. opgebouwde schadevrije jaren wordt ook nog 10% extra korting verleend op het 1e voertuig (gezinsauto) voor dagelijks gebruik. Dit arrangement is ook van toepassing op uw reguliere andere voertuigen zoals motor, auto of niet old/youngtimer.

ARRANGEMENT 2
U komt in aanmerking voor 20% korting op alle dekkingen old/youngtimer wanneer u blijvend minimaal 3 overige verzekeringen* bij Gardenier Advies onderbrengt, bijvoorbeeld 2e voertuig (gezinsauto), caravan, inboedel, opstal, aansprakelijkh eid, rechtsbijstand, doorlopende reisdekking. Dit arrangement is ook van toepassing op uw reguliere andere voertuigen zoals motor, auto of niet old/youngtimer.

MAATWERK ARRANGEMENT
Ook wij leveren graag maatwerk! Afhankelijk van andere en afwijkende situatie (bijv. meer voertuigen) maken wij graag een persoonlijk arrangement, waarbij minimaal bovenstaande kortingsuitgan gspunten worden gehanteerd.

AANVULLENDE DEKKINGEN
De kortingsregeli ng is ook van toepassing op de aanvullende dekking voor Ongevallenverz ekering inzittenden, Schadeverzeker ing inzittenden, Rechtsbijstand, Verhaalsbijsta nd, Hulpverlening Europa, Verkeersschade verzekering.

Benieuwd hoe het plaatje er voor jou uitziet? Neem contact met mij op voor jouw offerte op maat, of voor al je vragen. Ik ben bereikbaar op tel. 0512-513932 of info@gardenieradvies.nl.
Kijk voor meer details op www.gardeniera dvies.nl (Nissan Club Nederland). Graag tot ziens bij Gardenier Advies! 

Met een hartelijk groet,
Remco Gardenier

« Laatst bewerkt op: 12:02:48, maandag 12 september 2016 door gardenieradvies »

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
Re: VERZEKERINGSARRANGEMENT NISSAN CLUB NEDERLAND
« Reactie #1 Gepost op: 17:43:32, zondag 11 september 2016 »
Nogmaals van harte welkom Remco!!

Ik heb al gebruik gemaakt van een arrangement en ben zeer tevreden. Ik zal binnenkort eens een topic aanmaken in het sponsor ervaring gedeelte.

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 11:46:50, maandag 12 september 2016 »
Welkom Remco.

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gebruik maken van je diensten .

Mvg lars

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 11:59:57, maandag 12 september 2016 »
Van harte welkom op NCN, Remco! Zeer interessante aanbiedingen, ik neem binnenkort contact met u op om de verschillende mogelijkheden te bekijken.

Groetjes,

Rens

Offline gardenieradvies

• NCN Forum Member
  • *
    • Gardenier Advies
« Reactie #4 Gepost op: 12:19:26, maandag 12 september 2016 »
Dank jullie wel. Ik zie jullie reacties, vragen of opmerkingen graag tegemoet.

Groeten Remco

Offline kenneth

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #5 Gepost op: 19:10:26, maandag 12 september 2016 »
En hoe is deze verzekering voor mensen die al meerdere malen hun rijbewijs kwijt zijn geweest voor snelheid, en in de afgelopen 5 jaar een lema en ema gehad hebben?

Offline gardenieradvies

• NCN Forum Member
  • *
    • Gardenier Advies
« Reactie #6 Gepost op: 20:03:18, maandag 12 september 2016 »
Beste Kenneth,

Bij de Lichte Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer (LEMA) of Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer (EMA) gelden geen standaard verzekeringsar rangementen zoals door ons aangeboden. Ik heb meer specifieke informatie nodig om te kijken wat de korting - en verzekeringsmo gelijkheden zijn. Mocht je hierover meer informatie willen hebben dan stel ik voor dat je een persoonlijke mail stuurt naar ons kantoor. www.gardeniera devies.nl

Met een hartelijke groet,
Remco Gardenier

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #7 Gepost op: 21:05:09, dinsdag 13 september 2016 »
Zojuist een Email verzonden! Ben benieuwd!

Offline gardenieradvies

• NCN Forum Member
  • *
    • Gardenier Advies
« Reactie #8 Gepost op: 10:12:34, woensdag 14 september 2016 »
Had je de mail verzonden via het contactgedeelt e van onze website www.gardeniera dvies.nl ? Ik zag overigens ook dat er in de door mij vermelde website een spelfout zat.