Goede avond/nacht allemaal

.
Graag wil ik me even voorstellen

.
Ik ben Armando, 29 jaar oud en momenteel woonachtig in het prachtige noord-hollandse Hoorn.
Ik heb een vriendin van 24 die in rotterdam woont waar ik al 10 maanden zeer gelukkig mee ben

.
Zoals mijn naam al verraad ben ik gabber in hart en nieren (wel 1 van de oude stempel

) oldskool en early hardcore daar leef ik voor.
Ik pak ook met enige regelmaat een feestje in het weekend samen met mijn vriendin en me gappies.
Mijn hobby's zijn: auto & tuning, vrachtwagens, zowat elke vorm van autoracen, op de bank hangen met me meissie, film kijken (thuis en in de bioscoop). Zo nu en dan knutsel ik ook nog weleens met Lego Technic (jeugd-sentiment

)
Vanaf maandag begin ik bij me nieuwe werkgever teamflex waar ik als logistiek medewerker aan de slag ga bij een transportbedri
jf op schiphol.
Ik hoop in augustus te kunnen beginnen met me opleiding voor chauffeur goederenvervoe
r en wil uiteindelijk als chauffeur in het speciaaltransp
ort terecht komen (mijn uiteindelijke doel is om op een vrachtwagen met zware autolaadkraan te komen).
Mijn daily driver is een groene Nissan almera 1.4LX 3 deurs hatch uit 1997, geen bijzondere auto opzich zelf en hij heeft op sommige plekken ook wel wat liefde nodig

. Dat gaat uiteindelijk ook wel gebeuren maar ik moet eerst het potje weer bijvullen

Ik heb voor de toekomst ook wel wat plannen in me hoofd voor me auto betreft opknappen en tuning.
het is een fijne auto waar ik ook heel erg blij mee ben

. Ben ook niet van plan op korte termijn een nieuwe/andere auto aan te schaffen

.
Wel heb ik een custom made audio installatie achterin liggen

met genoeg vermogen waarmee je me van veraf al aan hoort komen

.
Graag wil ik in de toekomst ook meetings en evenementen bij gaan wonen

Dit was het voor nu even

later vandaag zal ik in het showtopic mijn almera even showen.
Greets Early-Gabber