Beste iedereen.
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een nissan.
uiteraard wil ik meer weten over wat men zoal doen met hun nissan.
Ik zal nu iets meer over mijzelf en mijn auto vertellen, ik ben sinds 28-10-2015 de eigenaar van een nissan p10 2.0 LX SRI natuurlijk omdat de auto zelf maar 600 euro gekost heeft had de auto een beetje liefde nodig. zelf woon ik in leiderdorp ben 21 jaar oud, ik werk onder bbl contract bij vakgarage straathof in roelefarendsve
en. omdat ik zelf wel goed kan sleutelen was deze auto wel iets voor mij.
de auto heeft nu 196060 km gereden en in de tijd dat ik hem heb heeft hij mij nog geen een keer in de steek gelaten(behalve die keer dat de massa niet vast zat op de accu). er zit zoals ik al zij een beetje werk aan het belangrijkste heb ik al gedaan. op nummer een was de rechter aandrijfas, die was gebroken en die hebben anderen voor ik hem kocht vastgelast met een klein lasapparaat. hier kwam het trillen vandaan waarvan ik eerst dacht dat dit onbalans in de wielen was. deze heb ik vervangen met een as van een sloopauto ter waarde van 50 euro. ten tweede was de rechter achter schokbreker compleet naar de haaien, beide schokbrekers heb ik dan ook zo snel mogelijk vervangen met nieuwe. ter waarde van 175 euro. de auto rijdt nu lekker (beetje stijf omdat SRI) motor vertoond ook geen kuren en levert goed vermogen en koppel. verder voor de apk is het nodig dat de rechter achter gordel vervangen wordt deze is stuk (hij rolt niet meer terug). de uitlaat heeft een klein gaatje en er zitten twee roestplekken op de bekende zwakke plek.

de auto

interiur

links valt wel mee

rechts is erger hier gaat rond kerst een vers stuke metaal in.
hoedenplank gaat ook een keer vervangen worden