Mijn naam is Michael ben nu 24 jaar oud en een trotse eigenaar van een Nissan Stagea RS (RB25DET NEO) uit 2000.
Ik ben afgestudeerd aan de HTS Automotive Engineering en rustig zoekende naar een baan. Voordat de Stagea geimporteerd werd(door BPO) heb ik erg lopen twijfelen om eventueel een Skyline te nemen maar vond dit toch unieker. Uiteindelijk de auto gekocht met 113k km, ondertussen bijna op de 150k km.
Ik heb de Stagea origineel laten overkomen, zoals te zien is op de eerste foto:

Vervolgens zijn er andere velgen, 350Z klauwen en een schroefset van BC Racing gemonteerd:

Toen deze veranderingen van de "to do list" af waren is er een custom uitlaat onder gemaakt.
Zo een jaar door gereden en de knoop door gehakt voor het volgende item, de automaat eruit handbak erin. Hiervoor zijn andere pedalen, R33 GTST handbak, ACT koppeling en verdere benodigdheden aangeschaft
Vervolgens de auto weggebracht met de daily (helaas geen nissan) waarbij de elektronica aangepast is om te kunnen rijden met de conversie:

Verder staan er nog een aantal dingen op de "to do list", hierover meer als het zover is.
ik hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben.