Welkom! :)
Over je vraag,
www.totalcarco ncept.nlKan jou wel verder helpen. Zij hebben als het goed is de switzer p800 pakketten voor jouw GT-R.
http://www.totalcarconcept.nl/nl/content/84-nissan-gtr-tuningZelfs het R1K pakket is beschikbaar, dan zit je op +- 1000 pk.
Denk dat het p800 pakket wel een mooie is.
Heb een jaar gereden in een Hennessey GT-R 650 en dat ging al als de brandweer.
Dit was met een cobb ECU en andere turbo's.
Ik weet niet wat je zoekt qua prestatie maar een Switzer p800 pakket is nog prima mee te rijden.
Boven die 800pk gaat het wat harder achteruit met betrouwbaarhei
d en rijgemak.
Dit is een lijst wat er in het pakket zit van Switzer p800:
De complete Nissan GT-R Switzer P800 kit :
Switzer P800 fuel injector kit
Electronic boost controller
Switzer P800 monster intercooler kit
Switzer upgraded turbochargers
High-pressure wastegate actuators
Switzer P800 MAF/intake and filter assembly
Switzer P800 high-flow turbo intakes, SPI MAF
Switzer P800 off-road test pipes
Switzer P800 multi-fuel calibration for cobb ap
Switzer P800 Cooling kit
Cobb accessport
Akrapovic titanium uitlaat systeem
HKS Y-pipe
AP J-hook remschijven voor en achter
Ferodo DS2500 remblokken voor en achter
Goodridge remleidingen voor en achter
Kansai brake cooling ducts
Switzer Forged monoblock 20" gloss black
met Michelin Pilot super sport banden
Carbon frontlip
Carbon rear diffuser
rvs diff cooling scoop
Ook de versnellingsba
k upgrade is gedaan:
PPG 1st gear and input shaft
Sportman clutch
Oil pump upgrade
Transmission cooler
Diverse Willall en PPG versnellingsba
k onderdelen.
Dan ben je klaar en blijft de betrouw baarheid van de GT-R ook gewaarborgd.
Ik heb namelijk het achterdiff al kapotgekregen, met de GT-R 650
Als het wat minder moet qua budget dan zou ik een carbon lip etc laten zitten en je eigen focussen op de motor & v-bak + diff.